środa, 30 marca 2016

Plusy i minusy długich włosów.

Jeszcze 3,5 miałam włosy po kark, a teraz dzielnie je zapuszczam. Pomysł na post już chwilę siedział w mojej głowie, ale dopiero teraz postanowiłam spisać plusy i minusy długich włosów.
Można na samym początku zacznę od pozytywów. 


1. Zachwyt 
Wiele osób zazdrości i podziwia długie włosy. Piękne i zdrowe włosy powinny być powodem do dumy. 

2.Fryzury 
Na długich włosach idealnie wyglądają wszelkie warkocze, kłosy,fale i loki. 

3.Faceci 
Mężczyźni wręcz uwielbiają długie pasma u kobiet! Działają na nich jak wabik. 

4.Satysfakcja 
Która z nas nie czuję zadowolenia, że dałyśmy radę zapuścić nasze kłaczki?

5.Pomoc
Gdy mamy już dość naszej długości, możemy ścięte pasma podarować fundacji, która produkuje peruki. 

Teraz przyszedł czas na minusy: 
1. Pielęgnacja 
Jak już wiadomo włosy potrzebują o wiele więcej uwagi niż krótkie. Musimy dobierać kosmetyki, które pomogą nam w pielęgnacji. 

2.Lato 
Oj, która z nas nie miała ochoty je ściąć, gdy na zewnątrz jest +30 stopni? 
Mokry kark jest zmorą każdej włosomaniaczki. 

3.Czas schnięcia 
Twoje krótkie włosy schną 30minut? No problem! Moje schną nawet 5godzin... Gdybym chciała kłaść się spać z suchymi, musiałabym myć je o 17 lub spać o 2-3 w nocy. 

4.Czesanie 
Moje utrapienie i przekleństwo. Zawsze znajdzie się nierozczesane pasmo, które będzie poplątane. 
Długie czesanie równa się z bólem ręki. 

5.Końcówki 
Niestety końce niszczą się o wiele szybciej, więc musimy o nie szczególnie zadbać. 

6.Fryzury 
Niestety nie wyczarujemy z nich pięknych koków, bo będą wyglądały jak gigantyczne gniazdo dla ptaków. Ja swoje włosy po studniówce myłam i rozczesywałam prawie godzinę. Myślałam,że będę musiała je zgolić. 

7.Objętość 
Ciężkie pasma potrzebują uniesienia. Jednak stronię od wszelkich pianek i lakierów. 

8. Ubieranie kurtki 
Za każdym razem, gdy zasuwam zamek.muszę uważać, aby ich nie przyciąć. Nie zawsze się udaje :D 

9. Ilość kosmetyków
Litrowa maska Kallosa przy regularnej pielęgnacji wystarczy mi na 2-3miesiące,a małe 200ml odżywki na 3-4 użycia. Najczęściej kupuję mazidła o większej pojemności. 

10. Wiatr 
Wiatr+pomalowane usta+rozpuszczone włosy = porażka 

11.Mycie 
Oj ile się namęczę, aby je umyć. Czasem mam ochotę zapisać się na akrobatykę, abym była sprawniejsza. 

Jak widać minusów jest o wiele więcej, ale czy ścięłabym je? 
W życiu! Uwielbiam o nie dbać i taktuję je jak moje dzieciaczki. 
Często testuję nowe produkty, które pomagają mi w walce o piękne pasma. 
Gdy miałam je krótsze, ciągle je podcinałam, aby było ich coraz mniej. Od 3 lat nie pomysłem o tym, by obciąć je, chociaż po łopatki. 
Oczywiście muszę mieć cały arsenał gumek, szamponów,odżywek, masek,lecz to wszystko jest dla mnie czystą przyjemnością. 

Jakie jest Wasze zdanie? 
Wolicie długie czy krótkie włosy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.