poniedziałek, 21 marca 2016

Ulubione blogi kosmetyczne i lifestylowe.

Zauważyłam, że posty z faworytami cieszą się ogromnym powodzeniem. 
Dzięki takim wpisom,możemy poznać wiele nowych osób.
Mimo tego, że swój blog posiadam od września 2014roku,to Wasze oglądam o wiele dłużej.
Niektóre poznałam jeszcze w gimnazjum i do tej pory chętnie do Was zaglądam.
Oczywiście nie będzie to tylko jeden post a kilka, w których przedstawię ulubieńców lifestylowo kosmetycznych.

1.Joanna lifestyle
Asię poznałam jeszcze, gdy prowadziła pierwszego bloga. Polubiłam jej styl pisania i od samego początku wydawała mi się niesamowicie miłą i sympatyczną osobą.
Posiada przejrzysty, estetyczny blog, który czyta się z przyjemnością. Pisze zarówno posty lifestylowe, jak i kosmetyczne.

2.Jagodowa
Tę miłośniczkę lakierów poznałam jeszcze na photoblogu. Tworzy niesamowicie piękne wzory na paznokciach i nie ukrywam, że często inspirowałam się jej manicurem.
Jeśli szukacie ciekawych pomysłów, zaglądnijcie na jej blog.

3. Mój zakupoholizm
Na blog trafiłam przypadkiem w 2012roku. Do tej pory chętnie czytam jej rzetelne posty i oglądam ładne zdjęcia.
Blanka testuje wiele produktów, o których sama nigdy nie słyszałam.

4. Ash Plum plum
Asię poznałam dzięki YT. Na jej blogu znajdziecie wiele inspirujących postów dotyczących mody, kosmetyków czy gotowania.
Posiada ciekawy styl i nie boi się odważnych stylizacji.

5. Mavia nails- lakierowe wywiadówki.
Posiada jeden z lepszych lakierowych blogów. Znajdziecie u niej masę recenzji dotyczących malowideł do paznokci.
Estetyczne zdjęcia dopełniają całości.

6.Włosy muszą być długie
Jeśli szukacie postów o modzie, kosmetykach i urodzie koniecznie musicie sprawdzić jej blog.
Miłe dla oczu zdjęcia oraz interesujące recenzje zachęcą Was do zaglądania na jej blog.

Zaglądacie może do moich ulubienic?

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka