wtorek, 27 sierpnia 2019

Nowości ze sklepu Born Pretty. Szybki przegląd zamówienia.

Wakacje dobiegają końca, a do mnie dopiero teraz dotarła przesyłka z letnimi, neonowymi lakierami od Born Pretty. Liczyłam na szybszą dostawę zamówienia, ponieważ ostatnia paczka dotarła do mnie po już 2 tygodniach. Tym razem podróż zajęła ponad 6, dlatego ominął mnie sezon na letnie stylizacje paznokci z wykorzystaniem neonków. Postaram się jednak w jak najlepszy sposób zaprezentować je na mojej płytce w najbliższych dniach.

Sklep oferuje aż 8 odcieni, ja zdecydowałam się na 5, które najbardziej przykuły mój wzrok. Niezwykle żywe, soczyste odcienie w zamyśle firmy zostały zakwalifikowane jako produkty do stemplowania, ale... Jak się spisały? Dowiecie się tego z przyszłych recenzji.

Nie przedłużając, zapraszam Was do szybkiego przeglądu nowości.


Okej, które kolory wybrałam?

- 01 Carry on, żółty
- 04 Stop us, pomarańczowy
- 05 Look back, różowy
- 07 Wondering, malinowy
- 02 Fist fight, zielony 

Każdy z nich kosztuje $3,59. Można zamówić je tutaj - KLIK.

9 komentarzy:

  1. Różowy ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory:) Lubię mieć wyraziste paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) ostatnio mam jednak manię na punkcie lakierów metalicznych :D już drugi tydzień noszę złoto na paznokciach:D

      Usuń
  3. kojarzą mi się z takimi lakierami z bazarku xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonowe lakiery można kupić wszędzie :) latem są bardzo modne :)

      Usuń
  4. Kolory dla mnie, lubię takie odcienie wykorzystywać, jako pojedyncze elementy, czy czasami do stemplowania, zdobień itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super soczyste kolory! Ja wciąż czekam na swoją przesyłkę z neonami - wygląda na to, że przyjdzie mi już we wrześniu, a szkoda bo to już czas na bardziej stonowane kolory jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.