środa, 20 listopada 2019

Kosmetyk, który przywrócił życie oklapniętym pasmom. Fitokosmetik SZAMPON DO WŁOSÓW ODŻYWIENIE I NAWILŻENIE na bazie białej gliny i oleju rokitnikowym

Ostatnio opowiedziałam Wam o rokitnikowym olejku (KLIK), który wspaniale wpłynął na stan przesuszonych pasm. Nie wiedzieliście jednak, że zamówiłam go w zestawie z szamponem, dzięki któremu moje włosy nabrały objętości i lekkości.


O produkcie:
Szampon do włosów Odżywienie i nawilżenie, natychmiast ożywia strukturę włosów i nasyca ich wilgocią.
Bogata w cynk i magnez naturalna biała glina wzmacnia włosy i pielęgnuje skórę głowy, delikatnie oczyszcza zanieczyszczenia i toksyny.
Odżywczy olej rokitnikowy zawiera maksymalną ilość witamin i niezamiennych kwasów tłuszczowych, pomaga przyspieszyć wzrost włosów, czyniąc ich nawilżonymi i błyszczącymi.
Aminokwasy jedwabiu natychmiast przenikają głęboko w strukturę włosów, tonizując ich i dając efekt laminowania.
Naturalny olej migdałowy chroni włosy przed promieniowaniem UV.

Zawiera składniki:
Biała glina,
olej rokitnikowy,
aminokwasy jedwabiu
olej migdałowy

Właściwości:
Delikatnie oczyszcza
Nawilża
Odżywia na całej długości
Efekt laminowania

Skład: Aqua, Sodium Сoco-sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Camellia Sinensis Leaf Extract, Acrylates Copolymer, Glycereth-2 Cocoate, Hippophae Rhamnoides Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Kaolin, Hydrolyzed Silk, Glycerin, Sodium Chloride, Parfum, Linoleic Acid, Eicosapentaenoic Acid, Docosahexaenoic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 17200.

Opakowanie: Tak jak w przypadku olejku, szampon został umieszczony w 100 ml saszetce zamykanej na poręczną zakrętkę, która chroni zawartość przed wylaniem oraz wilgocią. Opakowanie zajmuje niewiele miejsca, więc bez problemu zmieści się w podróżnej kosmetyczce. Szata graficzna jak zawsze zachwyca.

Zapach: Główną nutą zapachową i w tym przypadku jest słodki, otulający rokitnik.

Konsystencja: Szampon o żółtym odcieniu jest niesamowicie gęsty, niewielka ilość płynu wytwarza mnóstwo treściwej pianki, która skutecznie oczyszcza. Dzięki swojej konsystencji produkt jest wydajny, dla mnie to ogromny plus.

Działanie: Kosmetyk rewelacyjnie oczyszcza skalp i włosy ze wszystkich zanieczyszczeń, domywa wszelkie oleje. Pomimo porządnego mycia, produkt nie przesusza i niepodrażania skóry, nie przyczynił się do powstania łupieżu czy splątania pasm. Nie powodował nadmiernego przetłuszczania, przez 2 dni fryzura prezentowała się świeżo i nienagannie.
Szampon rokitnikowy sprawia, że włosy nabierają lekkości i objętości, po wyschnięciu są uniesione od nasady. Dodatkowo pozostają wygładzone i dociążone na całej długości, w duecie z olejkiem możemy osiągnąć rezultat przypominający efekt laminowania.
Czy jestem zadowolona z działania? Jak najbardziej, ponieważ dawno nie miałam tak porządnego i skutecznego szamponu.

Cena i dostępność: Marka Fitokosmetik jest dostępna w sklepach internetowych, a ceny saszetki wahają się w granicy 6-10 zł.

Podsumowanie: Mam w planach powrócić do zestawu rokitnikowego, a dodatkowo chcę wypróbować inne warianty.
Jestem posiadaczką cienkich, ale gęstych włosów, więc ciężko mi dogodzić. Fimie Fitokosmetik się to udało, jestem zachwycona.

5 komentarzy:

  1. Nigdy Nie słyszałam o tej marce ale muszę się nie zainteresować. Bardzo ciekawa I rzeczowa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie bardzo ten szampon bo mam podobny rodzaj włosa co Ty :) Czy można go dostać gdzieś stacjonarnie, jakies znane drogerie czy tylko w internecie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jakaś drogeria online ma ten kosmetyk dostępny?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.