poniedziałek, 11 listopada 2019

Który produkt skutecznie ratuje spierzchniętą skórę dłoni? Nacomi Fit Lovers Krem do rąk - Arbuz.

Bardzo polubiłam się z marką Nacomi, dlatego co jakiś czas lubię wypróbować coś nowego. Tym razem skusiłam się na krem do rąk, który został stworzony dzięki współpracy firmy z parą Fit Lovers.


O produkcie:
Krem do rąk - Arbuz Nacomi Fit Lovers stworzony został na bazie masła illipe, witaminy E, oleju ze słodkich migdałów. Krem wykazuje dogłębne działanie nawilżające i wygładzające delikatną skórę dłoni. Jego treściwa konsystencja przeciwdziała utracie wody, jednocześnie nie pozostawiając tłustego filmu. Zapach soczystego arbuza orzeźwia umysł przy każdym użyciu. Kosmetyk wegański.

Skład: Aqua, Shorea Robusta Seed Butter, Glycerin, Cetyl Alcohol, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Stearic Acid, Parfum, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dehydroacetic Acid

Opakowanie: Do zakupu przyczynił się rozmiar opakowania. Mała tubka o pojemności 30 ml zauroczyła mnie swoją barwną szatą graficzną oraz poręcznym rozmiarem, który zmieści się w każdej kosmetyczce. Miękkie opakowanie ułatwia wydobycie kosmetyku.

Zapach: Jestem ogromną fanką orzeźwiających, arbuzowych nut zapachowych, dlatego jestem zakochana w owocowym aromacie produktu. Słodki zapach utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas, uwielbiam go!

Konsystencja: Krem jest dość gęsty, a zarazem lekki. Wchłania się w ekspresowym tempie, a do tego nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. 

Działanie: Użycie produktu przynosi mi natychmiastową ulgę, kosmetyk cudownie nawilża i koi przesuszone, spierzchnięte dłonie. W rezultacie mogę cieszyć się jędrną, gładką, przyjemnie miękką skórą. Mazidło rewelacyjnie chroni przed wiatrem i chłodem. 

Cena i dostępność: Kosmetyki Nacomi można zakupić w sieci lub wybranych drogeriach. Cena regularna sięga 9,99 zł, ja kupiłam go na promocji za około 5. 

Podsumowanie: Cudowny aromat oraz skuteczne działanie, czego chcieć więcej? 

Który produkt pielęgnujący skórę dłoni jest Waszym ulubionym?

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię arbuza i jego zapach. Chętnie wypróbuję ten kremik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj arbuzowe nuty zapachowe wychodzą w kosmetykach strasznie sztucznie, ciekawa jestem czy w tym kremie by mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy do rąk o intensywnym, długotrwałym zapachu:) Tej serii nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O dobrze wiedzieć, że ten krem jest całkiem niezły. Ja ostanio kupiłam jakiś mały kremik w Biedronce o zapachu mango i marakuja. I zapach jest naprawdę nieziemski, a do tego działanie kremu całkiem, całkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest! Choć mój ukochany to krem do rak ze śluzem ślimaka Orientana 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Z arbuzowych kosmetyków polecam taką kurację do dłoni, bardzo tania a skuteczna: sklep.malpex.pl/produkt/marion-funny-animals-regenerujacy-zabieg-do-dloni-arbuz-66ml/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.