niedziela, 17 listopada 2019

Czy to jedyny ratunek dla osłabionych włosów? OLEJEK DO WŁOSÓW ODŻYWIENIE I NAWILŻENIE NA BAZIE BIAŁEJ GLINY I OLEJU ROKITNIKOWYM - FITOKOSMETIK

Uwielbiam testować nowości firmy Fitokosmetik. Latem w moje ręce trafił olejek, który miał za zadanie odżywić i wzmocnić osłabione pasma. Zainteresował mnie fakt, że kosmetyk został stworzony na bazie białej glinki, a w jego składzie znajduje się także mój ulubiony olej migdałowy.


O produkcie:
Olejek do włosów Odżywienie i nawilżenie, lekko przenika w głąb włosów, maksymalnie wzmacniając ich strukturę i wzbogacając cennymi witaminami i mikroelementami.
Odświeżająca biała glina wzmacnia i nawilża włosy i skórę głowy, pozostawiając uczucie świeżości i lekkości.
Bogaty w pielęgnacyjne składniki olej rokitnikowy przyspiesza wzrost włosów i odżywia skórę głowy, nadając przyjemną aksamitność i gładkość.
Aminokwasy jedwabiu przenikają głęboko w łodygę włosa, wypełniając od wewnątrz i pomagają utrzymać maksymalny poziom wilgoci, włosy są lśniące i błyszczące.
Naturalny olej migdałowy chroni włosy przed promieniowaniem UV.

Zawiera składniki:
- olej rokitnikowy,
- biała glina,
- aminokwasy jedwabiu
- olej migdałowy

Właściwości:
- Nawilża
- Odżywia na całej długości
- Efekt laminowania

Skład: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Hippophae Rhamnoides Water, Prunus Persica Kernel Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Tilia Cordata Flower Extract, Kaolin, Glycerin, Behenamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Monostearate, Hydrolyzed Silk, Parfum, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl alcohol, CI 47005.

Opakowanie: Podoba mi się fakt, że 100 ml saszetka jest niewielka i poręczna. Zakrętka dobrze przylega do opakowania, chroni zawartość przed wilgocią. Szata graficzna jak zawsze zachwyca, nawet bez znajomości języka rosyjskiego możemy domyślić się składników.

Zapach: Słodkawy, rokitnikowy aromat nie każdemu przypadnie do gustu, ponieważ całość może wydawać się mdła. Ja już przyzwyczaiłam się do zapachu, który pozostaje wyczuwalny na pasmach przez wiele godzin.

Konsystencja: Żółtawy, gęsty krem świetnie rozprowadza się na pasmach, nie sprawia problemów podczas zmywania. Nazwa produktu może być myląca, ponieważ z żadnym wypadku nie jest rzadki, przeźroczysty jak olej.

Działanie: Kosmetyk cudownie nawilża i odżywia, pasma już od pierwszego użycia nabierają mocnego blasku i gładkości. Efekt mogę porównać do laminowania, ponieważ włosy są wygładzone, lekkie, zaczynają się lepiej układać, a także przestają puszyć i wywijać.
Produkt nie obciąża, nie przyczynia się do nadmiernego przetłuszczania, chociaż nie raz nakładałam go również na skalp, jak radził producent. Mazidło ukoiło skórę głowy, pasma były uniesione od nasady, a zarazem dociążone.

Cena i dostępność: Saszetka kosztuje około 10 zł, ja jednak korzystam z częstych promocji w sklepie Lawendowa Szafa 24, gdzie z -35% rabatem płacę ok. 6 zł. Produkty Fitokosmetik są dostępne w sieci.

Podsumowanie: Pomimo małej pojemności, kosmetyk okazał się bardzo wydajny. Odżywił przesuszone od słońca pasma, nie podrażnił, nie zatkał mieszków włosowych na głowie. Uważam, że jest to jeden z najlepszych produktów nawilżających.

Znacie produkty marki Fitokosmetik?

9 komentarzy:

  1. Mnie tego typu opakowania średnio przekonują ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja właśnie lubię je bardziej niż słoiczki, bo nie dokładam bezpośrednio kosmetyków.

      Usuń
  2. Przy takim działaniu fajnie, gdyby dali większe opakowanie. Markę znam, ale dawno nie sięgałam po ich produkty, ale ten działaniem zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Like these. I recently got it at a Black Friday event.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawy produkt, ale czy włosy przez to nie bedą sie szybciej "przetłuszczać"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla osłabionych wlosow cudowna jest ajurwedyjska terapia do wlosow Orientana ❤️

    OdpowiedzUsuń

  6. dokładnie, również tak uważam że najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja.
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60 - 90 minut na email. Wykonuje. również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.