środa, 6 listopada 2019

Nowości ze sklepu Born Pretty. Trzy płytki do stemplowania oraz pyłek holo.

Kilka tygodni temu dotarło do mnie kolejne zamówienie ze sklepu Born Pretty. Uwielbiam ich dział paznokciowy ze względu na niesamowite urozmaicenie asortymentu oraz całkiem przyjemną jakość.
Tym razem w paczuszce znalazły się trzy płytki do stemplowania oraz pyłek holo, który wybrałam z myślą o siostrze.


Sklep oferuje dwa rodzaje pyłków holograficznych. Pierwszy posiada mikroskopijne drobinki o jednakowym rozmiarze, drugi zainteresował mnie ze względu na błyskotki
 o różnej wielkości. Uwielbiam efekt połyskującej tęczy na paznokciach, zwłaszcza latem, gdy te mienią się milionem barw. Sądzę, że produkt będzie interesującym dodatkiem podczas zimowych oraz sylwestrowych stylizacji. Niedługo postaram się wyczarować kilka zdobień na wzornikach, aby napisać krótką recenzję.
Kosztuje $6.99, a opakowanie mieści w sobie aż 10 ml pyłku.


Wiecie, za co uwielbiam sklep Born Pretty? Za piękne kształty na płytkach do stemplowania. Sama zdecydowałam się na zamówienie trzech, które na żywo zrobiły na mnie ogromne wrażenie.
Pierwsza z nich przedstawia marmurkowy wzór, który do niedawna był niezwykle popularny. Uważam, że jest to rewelacyjne rozwiązanie dla osób, którym podoba się marmur, a niekoniecznie potrafią go odwzorować na paznokciu (tak jak ja). Produkt kosztuje $3.99, sądzę, że jest wart tej ceny.

Kwiatów nigdy dość, dlatego nie mogłam się oprzeć kolejnej płytce z tym wzorem, który można odbić na paznokciu lub użyć go do stworzenia własnych naklejek, które urozmaicą manicure.
Maleństwo kosztuje tylko $1, a prezentuje się niesamowicie.

Na samym końcu kolejny ulubieniec, czyli płytka składająca się z kwiatów, konturów oraz wzorów geometrycznych. Precyzyjne elementy odmienią każdą stylizację!
Cena? Tylko $2.59

Co sądzicie o przesyłce? Który produkt najbardziej przypadł Wam do gustu?

2 komentarze:

  1. Oj tak, też ich płytki zawsze robiły i robią na mnie wrażenie, chyba nie ma drugiego sklepu z tak dużą ilością płytek itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) jakoś rewelacyjna. Niektóre są ze mną kilka lat i nie widać na nich śladów zniszczenia, chociaż często ich używałam. Lakiery do stemplowania BP też są cudowne!

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.