środa, 23 października 2019

UGOŁ PROFF - WĘGLOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY DOSKONAŁE OCZYSZCZENIE - FITOKOSMETIK

Z końcem wakacji, skończył się również mój żel do mycia twarzy. Postanowiłam wypróbować coś nowego, dlatego bez wahania postawiłam na produkt Fitokosmetik o nietypowym odcieniu.


O produkcie:
Żel natychmiastowo odświeża i pozostawia uczucie miękkości i czystości. Aktywny węgiel bambusowy eliminuje niedoskonałości na skórze, skutecznie pochłania zanieczyszczenia i toksyny, przywraca skórze rozkoszną promienność i zdrowy koloryt.

Naturalny olejek kokosowy nawilża i odżywia skórę, nasyca ją cennymi witaminami i minerałami, nadaje miękkość i jedwabistość. Lodowata woda miękko i delikatnie tonizuje skórę, nasyca ją wilgocią. Specjalnie opracowany skład żelu daje efekt profesjonalnego zabiegu – witaminowej mezoterapii.

Zawiera składniki:
- Aktywny węgiel bambusowy
- Olej kokosowy
- Lodowata woda topniejąca

Właściwości:
- Głęboko oczyszcza skórę
- Eliminuje niedoskonałości
- Nasyca witaminami i minerałami
- Przywraca skórze zdrową promienność

Skład: Aqua, Thermal Water, Charcoal Powder, Cocos Nucifera Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Xanthan Gum, Glycerin, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid.

Opakowanie: Przypadł mi do gustu pomysł z poręczną, zakręcaną saszetką. W opakowaniu znajdziemy 100 ml żelu, który wystarczy nam na kilka tygodni. Szata graficzna przyciąga wzrok, moim zdaniem jest niezwykle estetyczna.

Zapach: Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! O matko, jak on pieści zmysły! Jeśli kochacie aromat kokosowych ciasteczek, na bank będziecie zachwyceni. 

Konsystencja: Po otwarciu opakowania ujrzymy czarny, średniogęsty żel, który w kontakcie z wodą wytwarza szarą piankę. Nie zauważyłam, aby produkt przesuszał i tworzył efekt ściągniętej maski, nie spowodował również zaczerwieniania i podrażnienia. Był łagodny dla mojej wrażliwej, naczynkowej cery. 

Działanie: Zakochałam się w jego właściwościach od pierwszego użycia. Kosmetyk rewelacyjnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń i resztek makijażu. Delikatnie zmatowiona cera prezentuje się nienagannie. Skóra nabiera niezwykłego blasku oraz miękkości i gładkości. 

Cena i dostępność: Produkty marki Fitokosmetik można zamówić w sieci, cena żelu waha się w granicy 7-10 zł. 

Podsumowanie: Żel głęboko oczyszcza, a przy tym nie szkodzi wrażliwej skórze. Jestem nim oczarowana, dlatego zakupię go ponownie. 

Znacie asortyment tej marki?
Jaki żel do mycia twarzy lubicie najbardziej?

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, ale podoba mi się i to bardzo :D. Zapach, cena, działanie, no ciężko się do czegokolwiek przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę go po raz pierwszy, brzmi ciekawie. Może wypróbuje jak nadarzy się okazja.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.