piątek, 11 października 2019

Trafiłam na prawdziwy hit pielęgnacyjny! Bee Natural, pomadka ochronna.

Jesienią i zimą moje usta są wiecznie przesuszone, dlatego szukam idealne pomadki, która uchroni je przed pękaniem i suchymi skórkami. Podczas promocji na pielęgnację
 w drogerii Rossmann zauważyłam dział z kosmetykami Bee Natural. Spośród kilku wersji smakowych, zdecydowałam się na moje ulubione mango.


O produkcie:
100 % Naturalny balsam do ust z woskiem pszczelim, regeneruje usta, natłuszcza, wygładza. 


Opakowanie: Pomadka o wadze 4,2 g jest niewielka, spokojnie zmieści się w każdej kieszonce czy kosmetyczce podręcznej. Ogromnie cieszy mnie fakt, że kosmetyk został zapakowany w kartonowe pudełeczko, które chroni przed niechcianym otwarciem
 w sklepie. Na etykiecie znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie.



Zapach: Słodki aromat pomadki niestety nie pachnie owocowo. Żałuję, ponieważ kocham aromat mango. Nuty zapachowe po rozprowadzeniu produktu kojarzą mi się ze słodkim budyniem.


Konsystencja: Jasny sztyft nie jest twardy, rewelacyjnie sunie po ustach, pozostawia przyjemną, delikatną warstewkę. Balsam w żadnym przypadku nie jest lepki, za to jest niesamowicie trwały i odżywczy.

Działanie: Tak jak już wspomniałam, kosmetyk pozostaje wyczuwalny na ustach przez wiele godzin, dlatego uwielbiam stosować go na noc, aby nawilżyć przesuszone usta. 
Te w rezultacie są gładkie i miękkie, produkt z woskiem pszczelim cudownie regeneruje. 
Po dłuższym czasie mogę stwierdzić, że chroni przed chłodem i wiatrem, pożegnałam spękane wargi i nieestetyczne skórki.

Cena i dostępność: Kosmetyki Bee Natural są dostępne w drogerii Rossmann za około 11 złotych.

Podsumowanie: Uwielbiam! O tej porze roku mam fioła na punkcie produktów pielęgnacyjnych, coś czuję, że pozostanę z nim na dłużej.

Jaką pomadkę ochronną lubicie najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Wahałam się nad nią, ale ostatecznie wybrałam Burt's Bee i teraz trochę żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadek nigdy za wiele.. :) Uwielbiam mieć jedną w każdej torebce, ot tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu produkty, tę zresztą miałam chyba w zeszłym sezonie i fajna była :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie! Muszę się za nią rozejrzeć i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tej marki jeszcze nic nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować, nie znałam wcześniej produktów tej marki. Dodatkowo przekonał mnie zapach miodu i mango :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.