sobota, 22 września 2018

#2 Sobotni manicure. Różowy lakier metaliczny Metals od Golden Rose.

Zakochałam się w lakierach metalicznych, nieodwołalnie! Do gustu przypadła mi szczególnie seria Metals od Golden Rose, ponieważ produkty wyróżniają się mocnym pigmentem oraz trwałością. 

Uwielbiam soboty, ponieważ w te dni mam sporo czasu na dopracowanie paznokci, skracam je, odsuwam skórki oraz maluję. Dzisiaj po chwili namysłu wybrałam kosmetyk w odcieniu różowym (numer 112), który wygląda cudownie w słońcu, ponieważ wtedy możemy zobaczyć jego potencjał. 

Wiecie, że uwielbiam błyskotki i przepych, dlatego postanowiłam nałożyć kilka naklejek wodnych, przypadło mi do gustu połączenie srebrnego brokatu, kwiatów i białej siateczki, sądzę, że wyglądają naprawdę sympatycznie.

Co obecnie gości na Waszych pazurkach?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.