czwartek, 6 września 2018

Recenzja lakieru Metallic od Golden Rose. Czy przekonałam się do połyskującego wykończenia?

Na początku sierpnia skorzystałam z promocji w sklepie Golden Rose i za niewielką kwotę kupiłam piękny, metaliczny fiolet, który jest bardzo modny w ostatnim czasie.
Przy okazji postanowiłam wypróbować produkty z każdej serii, ponieważ zaintrygowały mnie malowidła GR ze względu na liczną paletę barw i wykończenia.


O produkcie:
Linia metalicznych lakierów do paznokci zawiera metaliczno-perłowe pigmenty dające mieniące się, długotrwałe wykończenie na paznokciach.
Kolekcja zawiera modne, metaliczne odcienie zapewniające mocne krycie.

Opakowanie: Szklana buteleczka o pojemności 6 ml posiada prostą, schludną szatę graficzną. Malutkie opakowanie z dodatkiem srebrnego trzonka zdecydowanie przyciąga wzrok. Z tyłu znajdziemy najważniejsze informacje o lakierze wraz ze składem.

Pędzel: Proste, gęste włosie pędzelka jest zaskakująco długie. Z łatwością pomalujemy okolice skórek. Trzonek jest dość krótki, lecz przyjemnie leży w dłoni.

Konsystencja: Lakier z serii Metallic jest pod tym względem idealny. Nie za rzadki oraz nie za gęsty produkt rewelacyjnie rozprowadza się po płytce. Nie zalewa skórek, nie spływa oraz nie tworzy smug, chociaż malowidło zapewnia metaliczne, połyskujące wykończenie.

Pigmentacja/krycie/kolor: Skusiłam się na jesienny fiolet z dodatkiem srebrnego pyłu o numerze 113. Prawdziwym zaskoczeniem był fakt, że produkt kryje już przy nałożeniu pierwszej warstwy i to już bez prześwitów.
Golden Rose w swojej ofercie posiada 14 metalicznych odcieni, które na żywo prezentują się na 6 z plusem.

Trwałość: Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ lakier bez żadnego uszczerbku (oraz topu) wytrzymał 5 dni. Następnie u prawej dłoni (jestem praworęczna) zauważyłam delikatne starcie końcówek, które było wręcz niewidoczne. Zapewne lakier zabezpieczony topem utrzymałby się w nienagannym stanie przez tydzień.

Sposób usunięcia: Zmywacz już od pierwszego dotyku wacika usuwa kolor z paznokcia, a przy tym nie barwi płytki i skórek.

Cena i dostępność: Za lakier na promocji zapłaciłam mniej niż 5 zł, cena regularna jest niewiele większa, ponieważ wynosi 5,90 zł. Kosmetyki Golden Rose są dostępne w wielu drogeriach, sklepach internetowych oraz wysepkach.

Podsumowanie: Nie przepadałam za perłowymi, metalicznymi wykończaniami, dopóki nie poznałam serii Metallic. Fiolet niesamowicie przypadł mi do gustu, manicure wygląda interesująco i niecodziennie.
Zdecydowanie polecam Wam zakup lakieru, ponieważ jestem zadowolona z trwałości oraz poziomu krycia. Sama skuszę się jeszcze na róż oraz jasny brąz.

Lubicie metaliczne wykończenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.