sobota, 8 września 2018

Polska, złota jesteń. Praca na konkurs paznokciowy zorganizowany przez Golden Rose.

Dacie wiarę, że już niedługo ponownie spotkamy Panią Jesień? Nie wiem jak Wy, ale ja ogromnie się z tego cieszę. Uwielbiam patrzeć na złote i pomarańczowe liście, spacery po klimatycznym lesie pełnym grzybów, a nawet nie mogę doczekać się długich wieczorów, które spędzę pod kocykiem nad interesującą książką.


Jeśli już o stylizacji mowa, na moich pazurkach pojawiła się ciemna zieleń, która swoim odcieniem przypomina mi mech leśny. Mój wymarzony lakier pochodzi z kolekcji Color Expert, podczas zakupów zdecydowałam się na numer 133.
Aby stylizacja kojarzyła się z polską złotą jesienią, zdecydowałam się na połyskujące naklejki wodne w kształcie liści i drzew, które kupiłam w azjatyckim sklepie.
Sądzę, że połączenie ciemnej zieleni i złota jest bardzo udane, te dwa kolory tworzą zgrany duet. Zdecydowanie będę częściej tworzyć takie zestawienia.

Tęsknicie są jesienią, a może nie przepadacie za nią?
Jakie kolory o tej porze roku zagoszczą na Waszych paznokciach?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.