piątek, 16 sierpnia 2019

Musisz kupić ten produkt! Peeling kawowy Nacomi Fit Lovers- pankejki z borówkami.

Peeling o zapachu pankejków z borówkami kupiłam wczesną wiosną, przez długi czas zwlekałam z recenzją. Niezwykle korzystna promocja (udało mi się załapać na promocję 1+1 za 1 grosz) w drogerii Hebe zmotywowała mnie do podzielenia się opinią na temat produktu powstałego ze współpracy Nacomi z parą Fit Lovers. Skusiłam się wtedy na zakup wersji Kokos & Karmel, nie mogłam się jej oprzeć.


O produkcie:
Przygotuj się na hit od Fit Lovers i Nacomi. Tylko kilka ruchów dzieli Cię od jędrnego, gładkiego i przyjemnego w dotyku ciała. Zadbaj o siebie z peelingiem kawowym Nacomi Fit Lovers Pankejki z Borówkami. Połączono w tym kosmetyku peeling kawowy oraz glinkę ghassoul, a także algi morskie, dzięki czemu ten produkt maksymalnie działa wyszczuplająco, antycellulitowo oraz odżywczo. Dodatkowo masło shea oraz olej ze słodkich migdałów ujędrniają i nawilżają skórę. Produkt jest antyalergiczny i wegański (bez składników pochodzenia zwierzęcego, nietestowany na zwierzętach). Nie zawiera konserwantów.

Skład: Coffea Robusta Seed Powder, Sucrose, Maroccan Lava Clay, Butyrospermum Parkii Butter, Laminaria Digitata Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Tocopheryl Acetate

Opakowanie: Saszetki są dostępne w dwóch wersjach. Małe mieszczą w sobie 125 g proszku, te większe 300 g. Ja oczywiście wybieram te mniejsze, ponieważ są poręczne i nie zajmują wiele miejsca. Duże opakowania są spore, mogę przyrównać ich rozmiar do 0,5 kg kawy ziarnistej.
Muszę przyznać, że szata graficzna przyciąga wzrok, barwna etykieta bez dwóch zdań zachęca do zakupu. Na zewnątrz znajdziemy wszelkie informacje o produkcie, każda saszetka jest zamykana jak woreczek strunowy.

Zapach: Do wyboru mamy 3 wersje: pankejki z borówkami, kokos&karmel oraz ciemną czekoladę z pomarańczą. Jak pachnie peeling? Zaskakująco dobrze! Uwielbiam zapach kawy, aromat produktu został dodatkowo podrasowany o nuty placuszków z owocami. Kompozycja jest naprawdę interesująca, słodka, umila kąpiele.

Konsystencja: Po otwarciu opakowania ujrzymy kosmetyk o sypkiej konsystencji. Bez problemu zauważymy małe drobinki cukru i kawy, które po wysypaniu na dłoń przypominają napoje kawowe 3w1. Z racji tego, że produkt jest suchy, nie każdemu może przypaść do gustu. Czasem mieszałam go z olejkiem lub żelem pod prysznic, a następnie wcierałam w skórę. Małym minusem jest fakt, że peeling brudzi wannę lub brodzik. Plusem zaś, że kosmetyk jest niesłychanie wydajny.

Działanie: Drobinki ścierające są niewielkie, jednak bardzo skuteczne. Świetnie usuwają stary naskórek, dzięki czemu ciało pozostaje gładkie i miękkie. Zauważyłam, że regularna pielęgnacja przyczyniła się do ujędrnienia i napięcia skóry. Peeling pozostawia ochronną warstewkę nawilżającą, dzięki czemu pielęgnowany obszar pozostaje odżywiony i nie wymaga dodatkowo balsamu.

Cena i dostępność: Kosmetyki Nacomi z serii Fit Lovers można kupić w drogeriach stacjonarnych oraz internetowych. Ceny wahają się w granicy 16-22 zł.

Podsumowanie: Byłam do tego stopnia zachwycona, że kupiłam kolejne dwa opakowania. Skorzystałam z promocji i za oba zapłaciłam łącznie 23 złote. Jestem zadowolona z faktu, że kosmetyki są wegańskie i skuteczne.

Lubicie peelingi kawowe?

6 komentarzy:

  1. Fajne połączenie zapachowe, a ogólnie lubię peelingi tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najczęściej sięgam po kawowe peelingi. Sama je robię :) Tutaj kusiłyby mnie dwie pozostałe wersje. Bardziej by mi pasowały pod kątem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie pije się kawy, więc nie mam z czego zrobić peelingu. Myślałam jednak kupić kg kawy, to koszt około 20 zł i mieszać z olejkamk

      Usuń
  3. Mnie bardziej ciekawi wersja Kokos& Karmel i pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja z kokosem jest genialna! Pachnie niczym karmelowa kawa z nutą kokosa :) Mam i polecam.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.