sobota, 24 sierpnia 2019

O'Herbal Orzeźwiający ŻEL POD PRYSZNIC z ekstraktem z werbeny.

Czy też tak macie, że nagle kończy się Wam większość kosmetyków? Ja niestety tak, więc wybrałam się na szybki obchód sklepów i... kupiłam kilka nowości.
Pierwszy fakt o mnie-uwielbiam zapach werbeny, dlatego bez większego zastanowienia wrzuciłam do koszyka produkt Elfa Pharm.


O produkcie:
Delikatnie oczyszcza, nawilża skórę, zapewnia długie uczucie świeżości.
Trawa werbeny lekarskiej zawiera werbalinę, werbeninę, alkaloid, substancje goryczkowe, garbniki, olej eteryczny, kwas salicylowy.

Skład: Aqua, Ammonium Lauryl Sulphate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Polysorbate 20, Verbena Officinalis Leaf Extract, Parfum, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene

Opakowanie: Między innymi wielkość butli miała wpływ na mój wybór. Postanowiłam kupić spore opakowanie, które mieści w sobie 750 ml żelu i posłuży mi na dłużej. Dodatkowym plusem jest poręczna pompka, która ułatwia aplikację mazidła. Szata graficzna jest minimalistyczna, schludna, na butelce znajdziemy wszelkie informacje.

Zapach: Moim zdaniem aromat werbeny jest niesamowity . Koi i odpręża, pozwala się rozluźnić po ciężkim dniu. W ponure dodaje energii, uwielbiam nuty zapachowe tej niepozornej rośliny. Do czego mogę porównać jej zapach? Do popularnej melisy, połączenie rośliny i cytrusów zawsze poprawia mi nastrój.

Konsystencja: Niemal przeźroczysty żel jest gęsty, w kontakcie z wodą wytwarza sporo piany, która obmywa ciało. Kosmetyk jest naprawdę wydajny, więc przez wiele tygodni możemy cieszyć się odprężającym zapachem werbeny.

Działanie: Żel spełnia swoje zadanie, dobrze myje, nie wysusza i nie podrażnia. Odświeżona, czysta skóra pozostaje gładka, nie czuję efektu ściągnięcia. Dodatkowym plusem jest fakt, że aromat pozostaje wyczuwalny na skórze jeszcze przez wiele godzin.

Cena i dostępność: Mnie udało się kupić go na promocji za 9 złotych, cena regularna sięga 20. Kosmetyki z serii O'Herbal są dostępne w niemal każdej drogerii stacjonarnej
 i internetowej.

Podsumowanie: Chętnie do niego powrócę, zapach werbeny działa na mnie wyciszająco
 i rozluźniająco. Idealny kosmetyk na rozpoczęcie lub zakończenie dnia.

Powracacie do żeli, czy może lubicie urozmaicenie?

2 komentarze:

  1. Miałam spory czas temu balsam do ciała z tej serii, bardzo lubiłam i ten zapach :). Żel chętnie też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się na niego skuszę bo w sumie nawet nie wiedziałam, że marka ma w swojej ofercie żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.