niedziela, 18 sierpnia 2019

Kto ma ochotę na przepyszne kokosanki? Recenzja wosku Magic Cookie Bar od Yankee Candle.

Zamówiłam kilka nowych wosków Yankee Candle, wprost nie mogłam się doczekać, aż ich użyję ze względu na niesamowite nuty zapachowe. Na pierwszy rzut zdecydowałam się odpalić kominek i rzucić zapach Magic Cookie Bar, któremu nie oprze się żaden łakomczuch. Kolekcja Cookie Swap ukazała się wprawdzie dwa lata temu, jednak zainteresowałam się nią dopiero teraz.


O zapachu:
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu czekolady, wiórek kokosowych, brązowego cukru oraz słodkiego toffi.

Tarta Yankee Candle swoim odcieniem przypomina mi bryłkę smakowitego toffee. Szata graficzna ukazuje ciasteczko, przysmak prezentuje się zachęcająco i estetycznie. Wosk o wadze 22 g wystarcza mi zazwyczaj na 3 użycia, a każdy kawałeczek przez kilka godzin uwalnia aromat. 
Produkt "na sucho" przypomina mi kokosowe ciasteczka oblane apetyczną czekoladą. Kilka chwil po podgrzaniu uwalnia się nuta brązowego cukru złamanego przez ciągnące, słodkie toffee. 
Tarta o średniej mocy otula swoim urokiem całe pomieszczenie na dłuższy czas. Muszę przyznać, że kompozycja jest naprawdę udana. Mam wrażenie, że w kuchni zostały właśnie wyjęte z piekarnika przepyszne wypieki. 
Produkty Yankee Candle kosztują ok. 9 zł za sztukę, ja swoje kupuję od lat w sklepie internetowym Goodies.

Lubicie "jedzeniowe" woski? 

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo rzadko sięgam po jedzeniowe zapachy. Kokos pewnie by mnie skusił, ale nie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YC ma również inne wersje kokosa, sama chętnie wypróbuję pozostałe warianty.

      Usuń
  2. Myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzi się idealnie w chłodne, deszczowe dni :) umili brzydką pogodę:)

      Usuń
  3. W Bułgarii jadłem ciągle kokosanki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za często sięgam po słodycze, dlatego tak sobie wynagradzam moje trudy :D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.