sobota, 1 września 2018

Golden Rose- Color Expert. Czy polubiłam się z lakierami z tej serii?

Myślałam, że powrót do tradycyjnych lakierów będzie trwał kilka tygodni, lecz od stycznia nie miałam na własnej płytce hybryd i dobrze mi z tym! Jestem szczęśliwa, że w mojej galerii od kilku lat działa stoisko z kosmetykami Golden Rose, gdzie często zaglądam. Co jakiś czas wybieram się po nowe lakiery, ostatnio upodobałam sobie serię Color Expert.


O produkcie:
Color Expert Nail Lacquer to linia trwałych lakierów do paznokci.
Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację.
Seria zawiera mnóstwo odcieni o wysokim połysku i długotrwałej formule.

Opakowanie: Szklana buteleczka o prostej, minimalistycznej szacie graficznej skrywa w sobie 10,2 ml lakieru. Bardzo podoba mi się zabieg z wykorzystaniem trzonka idealnie dopasowanego do odcienia malowidła, dzięki temu bezproblemowo mogę odnaleźć ulubiony kolor. Z tyłu opakowania znajdziemy zaś naklejkę z nazwą produktu, numerem oraz innymi, najpotrzebniejszymi informacjami.

Pędzel: Długie i proste włosie zostało delikatnie zaokrąglone, dzięki czemu malowanie paznokci jest bajecznie proste, zapewne pomaga tu również sporej wielkości trzonek, który idealnie leży w dłoni.

Konsystencja: Produkt nie jest za rzadki ani też za gęsty, ogromną zaletą lakieru jest ekspresowy czas zastygania. Malowidło ładnie rozprowadza się po płytce, nie spływa z niej i nie zalewa skórek.

Pigmentacja/krycie/ kolory: Wszystko zależy od odcienia, to oczywiste, że jasne kolory potrzebują więcej warstw niż te ciemne.

Numer 44- piękna, słoneczna, kanarkowa żółć do pełnego krycia potrzebuje 3 warstw. Nie smuży.
Numer 142- jasny, perłowy róż z mnóstwem mikroskopijnych srebrnych drobinek również nie smuży, a do pełnego krycia potrzebuje 3 warstw.
Numer 18- piękny fuksjowy fiolet wpasuje się w jesienne stylizacje. Produkt zapewnia krycie już od pierwszej warstwy.
Numer 133- wymarzona ciemna, butelkowa zieleń jest moim hitem. Plusem jest mocna pigmentacja, ponieważ do pełnego krycia potrzebuje 1 warstwy.

Każdy odcień bardzo ładnie prezentuje się na płytce.

Trwałość: Nie mogę narzekać na stan moich paznokci, ponieważ każdy lakier trzyma się na nich dość długo. W przypadku lakierów Color Expert czas ten wynosi 4-5 dni. Następnie zaczynam zauważać starte końcówki. Na szczęście produkt nie pęka oraz nie odpada płatami, poza starciami nie zauważam innych zniszczeń.

Sposób usunięcia: Zmywacz już od pierwszego dotyku wacika usuwa kolor z paznokcia, a przy tym nie barwi płytki i skórek.

Cena i dostępność: Produkty Golden Rose można kupić stacjonarnie w wielu drogeriach, wysepkach firmowych oraz sklepach internetowych. Lakier jest naprawdę tani, ponieważ za tak sporą butelkę zapłacimy ok. 5-6 zł.

Podsumowanie: Muszę przyznać, że jestem zadowolona z serii Color Expert, która składa się aż z 140 odcieni. Lakiery ładnie prezentują się na płytce, są trwałe i zapewniają połysk, zdecydowanie skuszę się na zakup nowych perełek.

Lubicie lakiery firmy Golden Rose?
Jeśli tak, które najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.