środa, 10 maja 2017

🛒Jak złożyć zamówienie on-line w drogerii Rossmann? Moja opinia, czy warto skorzytać z tej opcji.🛒

Zwątpiłam w zakupy stacjonarne w Rossmannie, dlatego podczas Wielkiej Promocji zdecydowałam się na opcję online. W moim sklepie panowały nieziemskie kolejki i nie byłam w stanie dostać się do szaf. W piątek rano zasiadłam do laptopa i spokojnie, bez tłumów wybrałam kilka produktów, które najbardziej mnie interesowały, a nie miałam już zamiaru uczestniczyć w przepychankach.
Oczywiście na początku obawiałam się tej wersji zakupów, jak się później okazało bezpodstawnie.
Wszystko jest banalnie łatwe, więc chętnie podzielę się moją opinią z osobami, które są ciekawe tej opcji.
1. Na samym początku wchodzimy na stronę http://www.rossmann.pl/ i szukamy zakładki DROGERIA INTERNETOWA. Obowiązkowo musisz mieć założone MOJE KONTO, które znajdziesz w zakładkach na górze i samym końcu.
2. Po kliknięciu zakładki otwiera się cały przekrój sklepu i wystarczy odszukać dział, który nas interesuje. Gdy zaznaczymy interesującą nas strefę, wyskakuje wirtualna szafa. Znajdują się w niej wszystkie produkty, które możemy znaleźć stacjonarnie.
3. Gdy odszukamy już upragniony kosmetyk, klikamy na niego i wyskakuje okienko z czerwonym kółeczkiem "DODAJ". Po przyciśnięciu go, produkt ląduje w koszyku.
4. Jeśli zapełnimy swój koszyk, klikamy w jego ikonkę, która znajduje się w prawym, górnym roku i sprawdzamy zgodność zamówienia.
5. Po upewnieniu się przechodzimy do opcji DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. Paczuszkę można odebrać w najbliższym i wybranym przez nas sklepie Rossmann za darmo. Opcja z kurierem DPD i FedEx kosztuje 13 zł + 2 zł (jeśli płacimy przy odbiorze) oraz na stacji Orlen 10 zł + 2 zł (jeśli płacimy przy odbiorze).
Wpłat można dokonać poprzez płatność on-line: kartą lub BLIK-iem, przelewem bankowym.
Tutaj możecie znaleźć spis banków, które działają w aplikacji DROGERII INTERNETOWEJhttp://www.rossmann.pl/platnosci
Po wybraniu opcji płatności przychodzi czas na podsumowanie. Ja wybrałam zapłatę przez przelew internetowy, więc zostałam przeniesiona do mojego konta bankowego poprzez system Przelewy24.
Nie musiałam już uzupełniać danych do przelewu, ponieważ zostały dodane automatycznie.
Po dokonaniu zakupów otrzymujemy na e-mail potwierdzenie zamówienia, potwierdzenie przelewu oraz jesteśmy informowani o procesie realizacji naszej paczki.

PS Przy odbiorze w Rossmannie, musimy dokonać wpłaty poprzez przelew. Nie można zapłacić przy odbiorze.
6. Całość możemy śledzić poprzez sprawdzenie Historii Zamówień znajdującej się w MOIM KONCIE.

7. Na telefon otrzymujemy SMS, jeśli zamówienie jest już gotowe do odbioru. Zostaje wysłany nam również kod, który należy podać przy kasie, aby pani mogła nas zweryfikować.

8. Dodatkowo na e-mail dostaniemy wiadomość (po odbiorze), że paczka została wybrana z punktu.
Jak oceniam zakupy?
Na 6! Byłam z nich niesamowicie zadowolona. Wybrałam Rossmann w Dębicy, gdzie mój pakunek został spakowany i gotowy po upływie 3-4 godzin. Wszystkie kosmetyki były nowe, czyste, zapakowane i nieużywane.
Zapewne skorzystam z tej opcji jeszcze nie raz.

Co, jeśli produkt jest niedostępny i dowiemy się o tym dopiero w sklepie?
Pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, jaki dokonaliśmy zapłaty.
Wszystkiego możecie dowiedzieć się tutaj: http://www.rossmann.pl/pomoc

Mam nadzieję, że post okazał się pomocny.

30 komentarzy:

  1. Dobrze że jest płatność za pobraniem najczęściej z tego korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaliczam się do osób, które zamawiają kosmetyki przez internet dość często - zresztą, nie tylko kosmetyki, ale również inne produkty (włączając w to elektronikę). Ślicznie dziękuję za prostą i zrozumiałą instrukcję.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o zakupy kosmetyków czy też ubrań, to o wiele bardziej wole wybrać się po nie do sklepu osobiście. Musze wiedziec, że to co kupuję jest na pewno dobre i warte swojej ceny, a internet nie daje mi mozliwości dotknięcia towaru

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie zarówno zakupy internetowe jak i stacjonarne mają swoje plusy i korzyści. To już konkretnie zależy jakie kto z nas woli. Jednym z czynników, które decydują gdzie chętnie robimy zakupy są programy lojalnościowe. Jak czytałam na https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac , to mogą przybierać one różne formy. Bardzo ciekawy ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że wiele osób ma kłopot z płatnościami online, dlatego warto wybierać systemy, które będę działały w odpowiedni sposób i z których będzie korzystało się intuicyjnie. Mnie nie raz dobrze korzystało się z https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online i spokojnie taki system możecie ustawić w swoim sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafne porady dla osób, które nie miały jeszcze okazji robić zakupów online. Dobrze, że w sklepie dostępnych jest kilka możliwości płatności. Dzięki temu każdy z klientów wybierze opcję najbardziej dla siebie dogodną. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie warto robić zakupy przez internet. W dowolnej chwili możemy takie zrobić i bez wychodzenia z domu. Jeszcze dobrze jest współpracować z firmami kurierskimi, które mają dobre ceny i też można jak na https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ śledzić swoją przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ja rzadko kiedy kupuję kosmetyki przez internet, ale nie wyklucza to tego że nie korzystam wcale z takich rzeczy. Jeżeli już mowa o zakupach przez internet to najbardziej odpowiadają mi w http://pl.aliexpress.com/category/100003109/women-clothing.html?switch_new_app=y gdyż do ciuchów mam straszną słabość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Generalnie rzecz biorąc opłaca się robić zakupy w internetowych sklepach moim zdaniem. Godny polecenia jeśli o elektronikę chodzi jest sklep https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Sony.bhtml . Duży wybór asortymentów, do tego korzystne ceny i znakomita obsługa. Tu zakupy robi się szybko i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że tą drogerię często odwiedzam, ale nie miałem jeszcze okazji, aby zamawiać coś online, dlatego zastanawia mnie, czy obsługuję też system https://www.przelewy24.pl/ bo ja tylko i wyłącznie przez ten system płacę, bo wiem, że to bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy może mi ktoś napisać nr rachunku bankowego Drogerii Rossmann.
    Nigdzie nie mogę znaleźć. Muszę wysłać przelew.
    Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie trzeba przyznać, że sklepy online cieszą się teraz bardzo dużą popularnością i myślę, że właśnie w tym kierunku można pójść, aby zarabiać online. Dodatkowo całą pracę ułatwia jeszcze współpraca z innymi firmami, takimi jak https://packfully.pl/ . Uważam, że pomoc z ich strony może być niezwykle interesująca. Wszystko z tego względu, że firma świadczy usługi taki jak detail picking. A jest to nic innego, jak dbanie o pracę firmy i jej całą logistykę. Myślę, że w dzisiejszych czasach taki biznes jest pewny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby trzeba było coś odesłać - wiadomo, nie zawsze się trafi z zakupem, to polecam te taśmy z nadrukiem https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem . Są naprawdę porządne i świetnie nadają się do zabezpieczania przesyłek

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.