środa, 24 maja 2017

🎁💗Pogotowie Prezentowe dla zapominalskich- co kupić na Dzień Matki?💗🎁

Zapewne znajdą się takie osoby, które na ostatni moment przypomną sobie,
 o prezencie dla rodzicielki. Ja swój już zamówiłam w zeszłym tygodniu, więc mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu.
Wymienione przeze mnie produkty są dostępne stacjonarnie, więc nie będziecie musieli obawiać się, czy zostaną dostarczone na czas.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje pomysły.
fot. Carlo Rossi, Rossmann, NeoNail, Bonito, Golden Rose, Yankee Candle.
Jak widać w mojej propozycji znalazły się produkty zarówno dla ciała, jak i dla ducha.
Co podarować mamie?
1. Świeca- moja mama na bank byłaby zadowolona z aromatycznej świecy. Obecnie produkty różnych firm są dostępne stacjonarnie w wielu centrach handlowych. Można wybierać spośród małych świeczuszek, wosków, samplerów. Świece zdobią pomieszczenie, a dodatkowo uwalniają cudowny zapach.

2. Wino- świetnie sprawdzi się na babski wieczór. Jeśli chodzi o te delikatniejsze i smakowe, polecam Carlo Rossi Refrest o smaku truskawek lub brzoskwiń.

3. Kosmetyki do makijażu- dla kobiet lubiących perfekcyjny wygląd proponuje malowidła.
Która kobieta nie doceni nowej paletki do konturowania, szminki lub cieni do powiek?

4. Perfumy- uważam, że jest to ponadczasowy prezent, który zawsze się sprawdza.

5. Pielęgnacja- obecnie w Rossmannie trwa promocja 2+2, która obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy. Możecie wyposażyć kosmetyczkę rodzicielki w kremy, toniki, peelingi i olejki.

6. Coś dla paznokciomaniaczek- jeśli mama samodzielnie robi hybrydy, warto podarować jej wyjątkowy lakier o ciekawym wykończeniu np. Cat Eye czy Thermo.
W hurtowniach kosmetycznych można doszukać się wielu efektów, pyłków, naklejek i innych ozdób, które zdobią płytkę. Do paczuszki można dorzucić również serum lub oliwkę pielęgnującą skórki.

7. Klasyka- czyli kwiaty i ulubione czekoladki.

8. Książka- prawdziwy mól książkowy ucieszy się ze wciągającej powieści. Wewnątrz można napisać kilka słów od serca, które będą pamiątką na wiele lat.

9. Przepiśnik- moja Pani Mama nigdy nie ma miejsca na zapisanie nowych przepisów. Sama zamówiłam jej elegancki notes, gdzie będzie mogła wpisać ciekawe pomysły na pyszne dania.

10. Gadżety- w sklepach jest pełno dodatków na "Dzień Matki" w postaci kubków, poduszek, kocyków, fartuszków itd. Można znaleźć nawet deskę do krojenia czy flakon z wypisaną dedykacją.

11. Biżuteria- bardziej kosztowny, ale efektowny upominek.

12. Kino/teatr - warto sprawdzić ofertę i wybrać się wspólnie do kina/teatru na wyczekiwany film/sztukę.

Macie już prezent? Czy zastanawiacie się nad zakupem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.