niedziela, 30 września 2018

#3 Niedzielny manicure. Holograficzne zauroczenie od Golden Rose.

Kusił mnie od początku tygodnia, nie mogłam się doczekać, aż go użyję. Mowa oczywiście o lakierze holograficznym od Golden Rose, który zrobił na mnie ogromne wrażenie. Uwielbiam takie błyskotki, w świetle wyglądają niesamowicie. W dniu dzisiejszym użyłam go po raz pierwszy i jaram się nim jak dziecko! Czy Wy widzicie jak pięknie się mienią?
Pozwoliłam sobie również dodać dwie naklejki wodne z ażurowymi wzorkami, które są szybsze i prostsze w obsłudze od stempli. 
Nigdy wcześniej nie miałam okazji użyć lakierów z tej serii, dlatego dopiero  po kilku użyciach z chęcią podzielę się moją opinią o tym produkcie. 


Co obecnie macie na pazurkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.