poniedziałek, 1 października 2018

8 urodziny sklepu Born Pretty Store. Moje zamówienie oraz kody rabatowe.

Z samego rana dotarła do mnie przesyłka od firmy Born Pretty Store, która przyszła w ekspresowym czasie (tylko 3 tygodnie). Spośród mnóstwa cudowności wybrałam cztery lakiery do paznokci, które na żywo prezentują się kosmicznie! Trzy z nich są holograficzne, czwarty zaś będzie służył mi do stemplowania.

Dzisiaj zaprezentuję Wam te piękności w buteleczkach, a na dniach pokażę Wam, jak wyglądają na paznokciach. Nie wiem, czy zwróciłyście uwagę, ale zmieniła się szata graficzna oraz sposób przechowywania malowideł. Produkty BPS zyskały białe, proste kartoniki oraz eleganckie buteleczki o pojemności 6 ml.
Nie przeciągając więcej, zapraszam Was do zapoznania się z moim zamówieniem.

Na samym początku wrzuciłam do koszyka prawdziwy sztos. Bez wahania skusiłam się na lakier holograficzny z efektem Cat Eye. Fioletowy przyjemniaczek mieni się milionem barw, a po przystawieniu specjalnego magnesu na pomalowanej płytce możemy zaobserwować fiołkową pręgę.
Już wcześniej miałam okazję poznać produkty tego typu, jednak były to same hybrydy, z których zrezygnowałam kilka miesięcy temu.
Tęskniłam za tym efektownym, a zarazem prostym zrobieniem, więc ucieszyłam się, gdy malowidło trafiło do oferty sklepu. Ja spośród 8 kolorów wybrałam 05 o nazwie Altair And Vega.
Cena: Obecnie na promocji możecie go zakupić za $5,99.

Nigdy wcześniej nie spotkałam się z turkusowym lakierem holograficznym. Spośród 10 różnych wersji postanowiłam wybrać numer 08 Green Elf.
Moja mama wypróbowała go zaraz po otwarciu koperty i obie możemy stwierdzić, że kosmetyk ma cudowne krycie, już przy pierwszej warstwie możemy cieszyć się pięknymi, błyszczącymi paznokciami.
Cena: Obecnie na promocji można go zakupić za $6,99, cena regularna wynosi $7,99

Było mi bardzo przykro, że nie mogę używać tych połyskujących pyłków do hybryd, więc gdy znalazłam top z mnóstwem duochromowych, a zarazem holograficznych płatków nie mogłam się zdecydować, który odcień wybrać spośród 8 cukiereczków.
Po kilku minutach stwierdziłam, że fioleto-różo-zieleń będzie najlepszym dla mnie.
Uwierzcie mi, że na żywo robi ogromne wrażenie, myślę już nad kolejnym malowidłem.
Cena: Obecnie na promocji można go zakupić za $4,99, cena regularna wynosi $5,99.

Na samym końcu lakier do stemplowania, który jest naprawdę gęsty. Sądzę, że poza czernią, srebrno jest kolejną, uniwersalną barwą do odbijania. Pasuje do każdego nałożonego lakieru, a do tego ładnie odbija światło.
Cena: Na promocji cena sięga $3,59, regularna $3,99

Osobiście jestem bardzo zadowolona z otrzymanego zamówienia.
Przy okazji chcę Wam wspomnieć o 8 urodzinach sklepu, wiąże się to z masą rabatów i korzystnych okazji.
Ps. na hasło MFIK3 macie możliwość korzystania z 10% rabatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.