wtorek, 23 października 2018

Ponowne spotkanie z marką po wielu latach. Recenzja lakieru Gel Lack 7 days od Ados.

Produkty marki Ados znam jeszcze z czasów, gdy chodziłam do szkoły. Zawsze zachwycałam się pięknymi kolorami umieszczonymi w szklanych buteleczkach, które zdobiły witrynę sklepu. Czekając na autobus, zawsze rozglądałam się za nowościami, jednak nie pamiętam kosmetyków z serii Gel Lack 7 Days, dlatego fuksjowy lakier w ekspresowym tempie wylądował na mojej płytce.


O produkcie:
Gel Lack 7 Days to wersja lakierów żelowych. Mają kremową konsystencję, dobrze się nakładają bez smug i zacieków. Na płytce tworzą efekt mokrych paznokci. Są bardzo trwałe, utrzymują się do 7 dni bez odprysków i ścierania.

Opakowanie: Szklana buteleczka pomieści 8g malowidła. Szata graficzna jest prosta i minimalistyczna, składa się jedynie z czarnych napisów na przezroczystym opakowaniu.

Pędzelek: Muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu. Długie włosie ładnie rozkłada i rozprowadza lakier po płytce, a do tego go nie ściąga. Dzięki swojej elastyczności mogę łatwo pomalować okolice skórek, przy tym ich nie zalewając. Trzonek jest dość spory, idealnie leży w dłoni.

Konsystencja: Lakier nie jest za rzadki ani też za gęsty, dlatego malowanie jest prawdziwą przyjemnością. Po wyschnięciu daje efekt mokrej, błyszczącej warstwy, który przypomina połyskujące żele lub hybrydy. Plusem jest również fakt, że nie zalewa skórek, nie marszczy się oraz nie pozostawia smug.

Pigmentacja/krycie/kolor: Jestem posiadaczką cudownej, żywej fuksji o numerze 91. Prawdziwym zaskoczeniem był dla mnie fakt, że już pojedyncza warstwa jest w stanie zapewnić pełne krycie. Dla lepszego efektu kładę jednak dwie, aby pod światło nie było widać prześwitu na końcówkach. 
Po zapoznaniu się z ofertą marki odkryłam, że producent posiada w swojej ofercie liczne odcienie, które są podzielone na konkretne sezony. Dzięki temu w ekspresowym tempie znajdziemy odpowiednie lakieru o każdej porze roku.

Trwałość: Nie mogę na nią narzekać, ponieważ na moich paznokciach większość lakierów przez długi czas prezentuje się nienagannie. Tak też było w tym przypadku, ponieważ po 8 dniach manicure nadal wyglądał znośnie, nie zauważyłam startych końcówek czy odpryśnięć. Jednym minusem był niestety nieunikniony odrost.

Sposób usunięcia: Zmywacz już od pierwszego dotyku wacika usuwa kolor z paznokcia, a przy tym nie barwi płytki i skórek.

Cena i dostępność: Kosmetyki Ados można kupić w sklepach internetowych oraz licznych marketach, drogeriach itp. Lakier kosztuje ok. 7 zł, więc cena jest całkiem przyjemna i korzystna.

Podsumowanie: Lakier z serii Gel Lack niesamowicie przypadł mi do gustu, właśnie ze względu na trwałość. Zrezygnowałam z hybryd, ostatnio na nowo zakochałam się w malowaniu paznokci lakierami tradycyjnymi, jednak nie zawsze mam na to czas.
Cieszę się, że za niewielką cenę mogę zakupić produkt, któremu niestraszne prace domowe.

Znacie kosmetyki firmy Ados?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.