sobota, 13 października 2018

#4 Sobotni manicure. Czy przekonam się do niebieskich paznokci? Ombre, holo, naklejki wodne.

Dacie wiarę, że uwielbiam kolor niebieski, ale nie do końca akceptuję go na paznokciach? Zawsze miałam problem z doborem dodatków, dlatego często z niego rezygnowałam.
Na początku miałam całkowicie inną wizję, lecz po lekkim wypadku z wilgotny lakierem musiałam zmienić koncepcję. Wszystkie pazurki pokryłam 2 warstwami błękitu, a następnie przystąpiłam do zdobienia. Stanęło na delikatnym ombre oraz połyskującym holosiu, a także (tym razem planowanych) naklejkach wodnych.
Jeśli już o nich mowa, to muszę przyznać, że jestem szczerze zachwycona. Minimalistyczny, czarny kontur wygląda super!

Czego potrzebowałam do wykonania stylizacja?
- Golden Rose w kolorze błękitnym z kolekcji Ice Color nr 149
- Golden Rose lakier holograficzny nr 01
- Golden Rose w kolorze granatowym z kolekcji Express Dry nr 74
- wykończenie Top coat lakier utwardzający Pablo Color
- naklejki wodne z Alieexpress

Lubicie błękit na paznokciach?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.