czwartek, 4 października 2018

PLANETA ORGANICA- SZAMPON TURECKI WZMACNIAJĄCY DO WSZYSTKICH RODZAJÓW WŁOSÓW. EUKALIPTUS, CYNAMON, OLEJ Z ORZECHÓW LESZCZYNOWYCH.

Kilka miesięcy temu poznałam szampon turecki, który na początku nie zrobił na mnie większego wrażenia, dopóki nie zaczęłam używać go regularnie. To właśnie dzięki niemu zaczęła się moja przygoda z firmą Planeta Organica. Produkt do mycia włosów zagościł u mnie wiosną i do tej pory był na pierwszym miejscu, dlatego postanowiłam Wam o nim opowiedzieć.


O produkcie:
Planeta Organica Szampon Turecki Wzmacniający Do Wszystkich Rodzajów Włosów

Hammam – wspaniały spadek po imperium Osmańskim symbolizujący filozofię dbałości o zdrowie ciała i ducha. Szampon w zgodzie z tradycjami hammamu wykorzystując starodawne recepty pielęgnacji włosów.
Zawiera certyfikowane organiczne składniki.
Nie zawiera SLS i parabenów.

Składniki aktywne:
Olej z liści eukaliptusa (Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil) – nasyca skórę głowy pożytecznymi mikroelementami, wzmacnia korzenie włosów, przeciwdziała wypadaniu włosów.

Orzech laskowy (Corylus Avellana Seed Oil) – zawiera witaminy A, B, E, a także potas, fosfor, magnez, żelazo, cynk, wielonienasycone kwasy tłuszczowe, dzięki którym olej orzecha wzbogaca skórę głowy odżywczymi substancjami, stymuluje aktywność brodawek włosowych co wzmacnia wzrost zdrowych i mocnych włosów.

Cynamon (Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil) – wzmacnia cyrkulację krwi, aktywizując włosowe cebulki, tym samym przyspieszając wzrost włosów.

Grejpfrut (Organic Citrus Grandis) – normalizuje pracę gruczołów łojowych, nawilża.

Skład: Aqua with infusions of Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil, Organic Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract (Eugenia Caryophyllus (Clove) Seed Extract (goździk), Vanilla Planifolia Flower Extract (wanilia), Cinnamomum Cassia Bark Extract (cynamon); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid

Opakowanie: Butelka wykonana z nieprzeźroczystego, ciemnego plastiku mieści w sobie 280 ml płynu. Pompka działa bez zarzutu, dozuje odpowiedni ilość produktu. Szata graficzna jest bardzo zdobna, złote elementy przyciągają mój wzrok i naprawdę mi się podobają.

Zapach: Polubi go każda fanka cynamonu. Aromatyczny zapach szamponu idealnie wpasuje się w jesienną pogodę, ponieważ dla niektórych latem może być zbyt przytłaczający.
Mnie niesamowicie przypadł do gustu, ponieważ nuty zapachowe są ciepłe i otulające, pozostają wyczuwalne na pasmach po ich wyschnięciu.

Konsystencja: Niemal przeźroczysty płyn z dodatkiem srebrnej poświaty jest dość rzadki, ale też niezwykle wydajny. Wystarczy jedna porcja wyciśnięta z pompki do umycia włosów, ponieważ kosmetyk wytwarza mnóstwo piany, która cudownie oczyszcza.

Działanie: Szampon rewelacyjnie usuwa wszelkie zabrudzenia oraz sebum, wspaniale zmywa olejki, maski i inne produkty wtarte w skalp i włosy. Nie powoduje przy tym łupieżu, wysuszenia czy podrażnienia skóry, chociaż moja jest bardzo wrażliwa i kapryśna. Produkt podczas mycia nie plącze pasm, chociaż porządnie je oczyszcza.
Regularna pielęgnacja sprawiła, że włosy faktycznie się wzmocniły, przestały wypadać, dodatkowo na mojej głowie pojawiło się mnóstwo baby hair, które odstają niczym małe nitki.
Zauważyłam również, że w bardzo krótkim czasie zmieniła się ich długość, ponieważ podczas mierzenia przez okres 3 miesięcy urosły ponad 5 cm.
Pasma po wyschnięciu są ładnie uniesione od nasady, sypkie i bardzo błyszczące. Mam wrażenie, że przedłużył się również czas świeżości pasm, po 3 dniach nadal wyglądają znośnie i wyjściowo.

Cena i dostępność: Szampon kosztuje ok. 11-15 zł, wszystko zależy od sklepu. Można zamówić je w sieci lub zakupić w wybranych sklepach z naturalnymi kosmetykami.

Podsumowanie: Szampon wzmacniający sprawdził się rewelacyjnie, jestem zachwycona jego działaniem. Gładkie, miękkie i świetnie oczyszczone włosy to wszystko, czego oczekiwałam.

Który szampon jest obecnie Waszym ulubieńcem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.