środa, 2 marca 2016

Jak pachnie żurawinowa gruszka?

Czerwona tarta od dłuższego czasu zachęcała mnie do zakupu. Sam zapach mnie zaintrygował,ponieważ jak wiecie mam zestaw Tutti Frutii właśnie w kombinacji gruszkowo żurawinowej.
Byłam ciekawa czy ten będzie równie piękny.

Domowy, jeszcze ciepły placek z gruszkami i syropem żurawinowym najlepiej smakuje na przełomie lata i jesieni. Podobnie jest z Cranberry Pear – słodką, niemal cukierniczą tarteletką od Yankee Candle, której wyjątkowy zapach pomaga w bezbolesnym pożegnaniu się z wakacjami i udowadnia, że wrześniowe dni nie są jedynie zapowiedzią coraz dłuższych wieczorów, ale doskonałą okazją do tego, aby cieszyć się życiem i czerpać z niego pełnymi garściami to co najlepsze! Idealne zestawienie owocowych nut – słodkiej i nieco cierpkiej, orzeźwiająco kwaskowatej – to gotowy przepis na aromaterapeutyczną delicję. Ukryty w wosku Cranberry Pear zapach czaruje zmysły i z dużą intensywnością wypełnia wnętrze domu. Aromat kojarzy się z tradycyjnymi wypiekami i sielską, przytulną kuchnią. To właśnie panujący w niej klimat – przytulny, zapraszający i sprawiający, że czujemy się bezpiecznie – stał się inspiracją do stworzenia tej wyjątkowej kompozycji, za sprawą której zbliżająca się jesień kojarzy się nie z depresją, a owocową energią.

Czerwony wosk ma intensywny,lecz nie mdlący aromat.
Gruszkowa kombinacja utrzymuje się w pokoju naprawdę długo. 
Na pierwszym planie znajduje się słodka gruszka,a po chwili wyłania się zapach suszonej żurawiny.
Niestety u mnie w domu nie piecze się placuszka z gruszką,więc nie mam pojęcia czy owy przysmak właśnie tak pachnie. Zarówno uwielbiam gruszkę jak i żurawinę,więc zapach jest dla mnie stworzony.
Słodki,a zarazem rześki aromat wprowadza Nas w stan błogiego lenistwa. Oglądając telewizor miałam ochotę na krótką drzemkę.
Czy pachnie jak zestaw Farmony? Absolutnie nie. Nie rozpaczam z tego powodu,ponieważ czujemy prawdziwy,naturalny aromat,który nie jest chemicznym wymysłem.
Tartę można kupić w sklepie Goodies lub stoiskach z woskami. Kosztuje tylko 7zł,a ile sprawia radości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.