wtorek, 8 marca 2016

Idealnie gładkie usta?

Zimą moje usta wyglądają jak u zawodowego boksera. Popękane,suche, co tu dużo gadać. Nie wyglądają wyjściowo.
Zawsze wybierałam pomadki,ale tym razem postawiłam na wazelinę. 
Spośród wielu wariantów zapachowych,wybrałam poziomkową. 
Produkt można dostać w sklepie Kosmed.
Od producenta:

Idealnie chroni i pielęgnuje. Dzięki zawartości wit. A, E, D-pantenolui filtrów UVA i UVB odżywia, pielęgnuje i regeneruje popękane usta. Chroni je przed wysuszeniem. 
Dla uzyskania jak najlepszego efektu kilkakrotnie nanosić na spierzchnięte, popękane usta lub inne podrażnione miejsca.


Wazelina umieszczona jest w białym plastikowym słoiczku o pojemności 15ml.
Opakowanie wygląda bardzo estetycznie,a sam kartonik jest trwały.
W środku znajdziemy różową konsystencję przypominającą gęsty kisiel. Miękka wazelina z łatwością rozprowadza się na ustach. 
Pozostawia je miękkie,gładkie i nawilżone, utrzymuje się na wargach nawet do 3 godzin pozostawiając bezbarwną,nieklejącą warstwę.
Mazidło posiada piękny,naturalny aromat. Mam wrażenie,że smaruję się świeżo zebranymi owocami. 
Aromat jest również wyczuwalny na ustach,co bardzo mi się podoba.
Cena kosmetyku wynosi 4-5zł. Kwota niska,a działanie genialne.

Lubicie wazelinę? Czy wybieracie pomadki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.