czwartek, 3 marca 2016

Ananasowe cudo?

Od kiedy poznałam smak i zapach ananasa,stał się moim ulubieńcem. Nie zastanawiałam się długo i do mojego koszyka wpadł zapach Pineapple Cilantro. Za każdym razem wybieram inną tartę,bo chcę poznać cały asortyment i wybrać swoich faworytów.
Yankee Candle ma szeroki wybór produktów,ale nie każdy przypadł mi do gustu.
Jak będzie z owocową,zieloną tarteletką?

Ananasowy, mocno zamrożony i w pełni naturalny sorbet zaserwowany z listkiem aromatycznej kolendry – to przepis na letni koktajl idealny. To także receptura sprawdzająca się podczas domowych sesji aromaterapeutycznych! Wosk Pineapple Cilantro tworzy niekonwencjonalny miszmasz i swoim zapachem – wyczuwalnym w chwilę po podgrzaniu – kreuje atmosferę cudownych wakacji przeżywanych na tropikalnej wyspie. Gorące słońce, czysta plaża, lazurowa woda, świeża, pachnąca solą bryza i... zimny, ananasowy sorbet z dodatkiem kolendry! Marzenia o raju zamieniają się w prawdę, a rzeczywistość zaczyna pachnieć egzotyką!

Na samym początku muszę stwierdzić,że tarta wygląda prześlicznie,a naklejka jest urocza.
Tarta na "sucho" ma słodki,lekki aromat. Obawiałam się,że będzie słabo wyczuwalny w pomieszczeniu i dużo się nie pomyliłam. 
Gdy jem ananasa,jego aromat pieści moje zmysły. Tutaj niestety doznałam rozczarowania,bo po rozpaleniu sytuacja nie zmieniła się. Aromat jest słabo wyczuwalny.
Zielona tarta pachnie subtelnie,wosk nie jest duszący i męczący.
Gdy wchodzimy do pomieszczenia czujemy delikatną woń,ale nie jestem pewna czy spytana osoba odpowie poprawnie co czuje. Mój tata miał spory problem z odgadnięciem.
Odpowiedział,że pachnie czymś słodkim i na tym zakończył swoje rozmyślanie o YC.
Szczerze? Jestem troszkę rozczarowana,bo liczyłam na zapach soczystego,słodkiego ananasa. 
Nie poddam się jednak i wypróbuję wersję od Kringle Candle 

Sklep Goodies daje Nam ogromny wybór,a każdy wosk kosztuje tylko 8zł.
Uwielbiam ten moment,gdy dostaję nową paczkę wypełnioną zapachem. Moja mama również stałą się ich fanką i często pali kominek,którego wcześniej unikała.

Jaki owocowy wosk polecacie? :)
Oraz który odradzacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.