wtorek, 29 marca 2016

Moja mama zostanie woskomaniaczką?

Już nawet mamę przekonałam do nowych zapachów. W kuchni stoi jej kominek,a wokół niego pełno nowości.
Wśród nich zapodziała się słodka tarta,którą paliłam podczas świąt. Idealnie pasuje do kuchennego klimatu.
Swojego przyjemniaka wybrałam w sklepie Goodies.gdzie wiernie kupuję moje YC.
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: głęboki, bogaty aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady.

Kocham aromat kawy w kosmetykach,woskach i odświeżaczach. Sama jednak nie piję jej często,bo potem czuję drganie powieki. 
W tym produkcie nie znajdziemy jednak typowego aromatu kawy,a cudownej czekolady.
Z czasem otula nas zapach czekoladowego budyniu,który jest mega realistyczny. Mam wrażenie,że w kuchni gotuje się ten przysmak.
Czy jestem rozczarowana,że brakło świeżej nuty kawy? Ani trochę! Ciepły,nie mdlący aromat można palić przez wiele godzin,a i tak się nie znudzi.
Znalazłam idealny produkt na chłodny,wieczór. 

Uwaga! Nie odpalać go na głodnego! Zapach jest na tyle kuszący,że można zjeść całą tartę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.