środa, 30 marca 2016

Najbardziej wkurzające właściwości lakierów do paznokci.

Blisko 1,5 roku temu na urodziny zażyczyłam sobie zestaw lakierów hybrydowych. Dopiero domowy manicure hybrydowy stawał się modny, więc nie miałam pojęcia co i jak.
Zawsze używałam zwykłych malowideł, jednak powoli z nich rezygnuję. Pewnie niedługo uzbieram spory karton i sprzedam większość.
Post przyszedł mi na myśl, gdy próbowałam pomalować paznokcie u stóp.

Co najbardziej denerwuje mnie w zwykłych lakierach?
1.Czas schnięcia
O to chyba wkurza każdą z nas. Nie ma nic gorszego niż siedzenie niczym egipska mumia i czekanie, czekanie,czekanie.
Nie jestem w stanie zmyć naczyń, ubrać się czy posprzątać przez blisko godzinę.
Najczęściej wybieram piaski lub brokat, ponieważ są mało wymagające i zastygają w ciągu 10minut.

2.Odciski
Myślisz, że zaschły? Nic bardziej mylnego! Te małe, perfekcyjnie pomalowane skurczybyki czekają aż położysz się spać. Rano wstajesz z masą rysek i odciśniętą strukturą poduszki.

3.Krycie
Kupiłaś lakier o pięknym kolorze? No problem! Pełne krycie osiągniesz przy czwartej warstwie.

4.Bąbelki
Oj najbardziej wkurzają mnie te bąbelki, które wychodzą, gdy nałożysz top na jeszcze wilgotną warstwę. Potrafią zepsuć najlepszy manicure.

5.Trwałość
Niestety i tutaj nie poszalejemy. Jestem tą "szczęściarą" u której każdy lakier wygląda ładnie nawet tydzień. Jednak wiem, że u innych odpada już po kilku godzinach.
Jaka jest zasada? Odpadnie w najmniej oczekiwanym momencie.

6.Cena
Firmy chyba powariowały. Za zwykły lakier 30-40zł? Za tyle kasy mogę kupić 3 lub 4 hybrydy Silcare Colour it!
Wytrzymają 3tygodnie,a nie 3dni.

7.Konsystencja i zalane skórki
Nauczyłam się już jak poprawnie malować paznokcie, a czasem zalane skórki są na porządku dziennym. Zależy to dużo od lejącej, spływającej konsystencji.

8.Pędzelek
15ml butla i pędzel jak dla mrówki? 5ml buteleczka i pędzel jak dla słonia? Zawsze miałam problem z trafieniem w odpowiedni rozmiar.
Na domiar złego pędzel sięga do połowy opakowania i jak mamy wydobyć resztę produktu?

9.Przebarwienia
Niekiedy baza nie radzi sobie z zabezpieczeniem, a potem chodzimy z żółtymi pazurami jak palacz.

10.Zmywanie
Znacie historię z życia o zmywaniu lakierów piaskowych i brokatowych? Niekiedy nie mam czasu na "foliową" metodę i zmywam je 10minut.
Do tego dodajmy zafarbowane skórki.

Pomimo masy kolorów coraz bardziej przekonuję się do hybryd. Teraz noszę je praktycznie od grudnia i nie wyobrażam sobie z nich zrezygnować.
Manicure wygląda pięknie przez długi czas. Jest to genialne wyjście dla zabieganych kobiet.

Które produkty wybieracie? Zwykłe czy hybrydowe?
Może są sytuacje, które Was wkurzają?
Chcecie może więcej sytuacji z innymi kosmetykami? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.