wtorek, 29 marca 2016

Najlepsza paczka od Born Pretty Store.

Wow,od ponad roku współpracuję z firmą Born Pretty Store. Bardzo lubię ich asortyment oraz to,że każdy podziwia moje zdobycze.
Najbardziej lubię kolczyki i naszyjniki. Tym razem BPT postanowiło zrobić mi niespodziankę i dostałam paczuszkę.
Szkła blisko miesiąc,a zawartość mnie zachwyciła.
Wszystkie produkty możecie zobaczyć w sklepie BORN PRETTY STORE.

Na początku pokażę Wam kolczyki,które noszę bez przerwy. Piękne,srebrne kokardki z diamencikiem.
Wyglądają identycznie jak te od jubilera. Wszystko jest dopracowane,a kamyczki mienią się w słońcu.
Pomimo częstego używania,nie ściemniały oraz nie uczuliły mnie.
KLIK
Kolejny faworyt. Srebrny pierścionek imitujący gałązkę z liśćmi. Malutkie diamenciki dopełniają całości. Posiada regulację,więc dopasuje się do każdego palca.
Pomimo częstego noszenia i mycia rąk,nie ciemnieje.
KLIK
Z paczki wyciągnęłam również zestaw czterech pierścionków,każdy powinno się zakładać na inny palec. Wyglądają naprawdę fajnie.

Zauroczyła mnie srebrna bransoleta z motylkami. Już dawno marzyła mi się już dawno taka nie połączona biżuteria. Ta wygląda efektownie i pasuje do większości stylizacji.
Delikatny naszyjnik,który wygląda subtelnie i elegancko. Cienki łańcuszek świetnie współgra z przesuwającą się przypinką.
Ostatnią rzeczą jest naszyjnik,który już posiadam. Więc mam pytanie,czy chciałybyście go wygrać w rozdaniu? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.