poniedziałek, 28 marca 2016

Faworyt marca. Najlepsza ziołowa odżywka do włosów?

Chyba najbardziej lubię testować produkty do włosów. Te naturalne sprawdzają się zdecydowanie najlepiej.
Tym razem od początku marca próbowałam odżywkę ziołową firmy Fitomed.

Odżywka przyspiesza porost włosów, pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom witalność i połysk.
Polecana przez dermatologów do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze, w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów.
Producent sugeruje, ze może być używana zarówno jako do i bez spłukiwania.

Składniki bioaktywne:
wyciąg z ziół skrzypu, pokrzywy, lipy, szałwii, dioscorei villosa (dziki ignam, aluka) - bogaty we flawonoidy, sole mineralne (krzemu, potasu, wapnia), witaminy i in; kompleks witaminowy: prowitamina B5, witaminy E i grupy B.

Odżywka znajduje się w 200ml przeźroczystej butelce z małym otworkiem. Wydobywa się z niej odpowiednia ilość produktu.
Szata graficzna prosta i schludna. Z etykiet można odczytać wszystkie potrzebne informacje.

Blado różowa,średnio gęsta konsystencja idealnie nakłada się na włosy i nie spływa z nich.
Posiada typowo ziołowy aromat,który nie przeszkadza i nie drażni.
Stwierdzam,że produkt jest niezwykle wydajny,bo przy moich długich włosach wystarczył mi niemal na miesiąc. 
Nie używałam jej jednak na skalp,ponieważ jest skory do łupieżu,więc nie mogę stwierdzić obiecywanego przyrostu.

Na włosach jednak spisuje się genialnie. Pasma są gładkie,nawilżone i błyszczące.
Błyszczą się jak milion diamencików,a do tego są dociążone i puszyste.
Zauważyłam,że przy regularnym stosowaniu poprawił się ich stan. Układają się o wiele lepiej oraz nie są suche jak siano.
Odżywkę można dostać w aptece lub sklepie internetowym. Koszt takiego cuda nie przekracza 10zł,a efekty są widoczne gołym okiem.

Mam nadzieję,że zachęciłam Was do wypróbowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.