czwartek, 3 marca 2016

Jak używać naklejek wodnych?

Od kiedy mam naklejki wodne,każdy manicure jest dla mnie przyjemnością. 
Wcześniej ozdabianie było dla mnie katorgą,aż do zakupu pięknych naklejek,które mam z sklepu Dresslink. Ja wybrałam wzory z kwiatami,które są piękne i wyraźne.
Zestaw 50 arkuszy kosztuje około 3$,więc około 12zł. Nie ma szans,że w Polsce kupimy tyle pięknych ozdób. Cena jednej sztuki wynosi u nas około 3-4zł,więc jak najbardziej opłaca się zamawiać takie rzeczy z chińskich stron.
Już kilka osób pytało mnie jak je aplikować,więc postanowiłam napisać kilka pomocnych instrukcji.

Jak łatwo ozdobić paznokcie?

  • Naklejkę przyklejamy na wcześniej utwardzony lakier hybrydowy lub zwykły. Paznokieć musi być już przygotowany do ozdabiania.
  • Następnie bierzemy nożyczki i wycinamy mały wzór,jak najbliżej krawędzi. 
  • Przed włożeniem produktu do wody,warto ściągnąć folię ochronną. Można pominąć ten krok i czekać,aż sama odpadnie w wodzie,ale nie zawsze tak się staje.
  • Naklejka po włożeniu do pojemnika musi popływać około 30sekund,aż papier nasiąknie. Ja czekam,aż opadnie na dół i wyławiam ją przy pomocy pęsety.
  • Następnie przesuwamy lekko ozdobę z papierka i bierzemy ją w pęsetę,palec,sondę czy pędzelek. Jeśli się zawinie wokół urządzenia,polecam wsadzić ją do wody i po problemie.
  • Następnym krokiem jest aplikacja na paznokieć. Delikatnie przykładamy produkt na pazurek i wyrównujemy zagniecenia. Nie możemy przesadzić z siłą tarcia,aby nie uszkodzić obrazka.
  • Kiedy będzie na miejscu i okaże się za długa wystarczy ją zagiąć i spiłować pilniczkiem.
  • Po udanym nałożeniu czekamy chwilkę,by woda odparowała i pokrywamy całość topem.
Możemy cieszyć się pięknymi paznokciami,które będą zwracały uwagę. 
Wszystko jest łatwe i każdy poradzi sobie z ozdabianiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.