piątek, 18 marca 2016

Matujący krem za grosze.

Raz na jakiś czas lubię odwiedzić drogerię w poszukiwaniu nowości. Tym razem buszowałam w półce z kremami,ponieważ moje zostały zdenkowane.
Akurat trafiłam na promocję i kupiłam krem za około 4zł! 
Polubiłam balsam z firmy Kolastyna,więc postanowiłam zaryzykować.
O produkcie:
Formuła dla cery tłustej i mieszanej stanowiąca znakomitą mieszankę synergicznie działających składników aktywnych, aby zapewnić skórze optymalne rezultaty: już po jednym zastosowaniu skóra pozostaje nawilżona aż do 24 godzin; błyszczenie i przetłuszczanie skóry zostają zredukowane; cera odzyskuje gładkość oraz matowy i świeży wygląd. H2O Intense zapewnia skórze właściwe nawilżenie, działając na dwóch poziomach: tworzenie ochronnego filmu na powierzchni skóry oraz rezerw wilgoci w naskórku. Collasten Complex, unikalna kompozycja kolagenu, elastyny i glikognu, zapewnia skórze nawilżenie, energię i ochronę oraz podtrzymanie jej elastyczności. SEPIMAT SB wychwytuje nadmiar sebum oraz wspomaga kontrolowanie błyszczenia, umożliwiając osiągnięcie efektu matowej skóry. Ekstrakt z grejpfruta działa nawilżająco i ściągająco. Produkt nie zawiera parabenów.

Plastikowa,ciemno miętowa tubka umieszczona jest w estetycznym,prostym pudełku.
Kupiłam go ponieważ lubię mazidła z małą pojemnością. Tutaj znajdziemy 40ml białego kremu o konsystencji żelu. 
Idealnie rozprowadza się po twarzy. Lekka konsystencja szybko się wchłania i pozostawia zmatowioną cerę. U mnie ten efekt utrzymuje się przez długą chwilę.
Skóra jest przyjemnie gładka,a krem nie pozostawia lepkiej warstwy.
Muszę przyznać,że zapach jest obłędny.
Cudowne,lekko owocowe mazidło pachnie nawet po wklepaniu w skórę.
Zapach jest długotrwały i czuć go przez wiele godzin.
Krem nie urządził rewolucji,nie wysuszył,nie uczulił. Nie spowodował zaskórników i bolących pryszczy. 
Idealnie nadaję się jako baza pod podkład. Dzięki szybkiemu wchłanianiu warstwa malowidła rozprowadza się z łatwością.
Produkt oczywiście można kupić w każdej drogerii za około 8zł.

Znacie tego przyjemniaczka?
Co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.