sobota, 6 lutego 2016

W ogrodzie pełnym kwiatów.

Nowa seria została przetestowana już nie raz i dosłownie zakochałam się w aromacie Peony.
Przypomina mi lato,błogie lenistwo i wypoczynki na kocu,koniecznie w ogródku pełnym piwonii.

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu kwiatu dojrzałej piwonii.

Od pierwszego powąchania na myśl przychodzi mi krzak kwitnących kwiatów.
Zapach jest intensywny,ale nie mdlący. Jest niesamowicie realistyczny,mogę śmiało stwierdzić,że jest odwzorowany niemal 1:1.
Wosk jest wyczuwalny niemal od samego zapalenia. Po 2-3minutach cały pokój,korytarz i inne pomieszczenia są przesiąknięte cudowną słodką wonią. 
Wystarczy go palić 10minut,aby był wyczuwalny przez wiele godzin po zgaszeniu.
Dla niektórych może być zbyt słodki,lecz mi odpowiada w 100%
Zapach oczarował mnie na tyle,że palę go niemal codziennie.

Stał się moim ulubieńcem zaraz po Sweet Green Pea.
Tarta kosztuje 7-8zł i jest dostępna w sklepie Goodies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.