środa, 17 lutego 2016

Cranberry Twist,wosk Yankee Candle

W kominku znajduje się nowy wosk o ślicznym aromacie. 
Bardzo lubię żurawinę i postanowiłam wypróbować nowy wosk. Kojarzy mi się z chłodnymi wieczorami i herbatką owocową.
Przesyłka przyszła z sklepu Goodies. Polubiłam ten sklep,ponieważ przesyłka przychodzi szybko i możemy cieszyć się zakupami.

O tarcie:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu orzeźwiającej mikstury składającej się z żurawiny, skórki cytrynowej i odrobiny świeżego imbiru.

Na pierwszym planie wysuwają się żurawinowe nuty przełamane kwaśnym, rześki aromatem skórki cytrynowej.
Na całe szczęście nie czuję imbiru,którego nie cierpię. Obawiałam się tego i na samym początku myślałam,że porzucę go w kąt.
Wosk pachnie tak samo na sucho jak i po rozpaleniu. Nie jest duszący i można go palić przez dłuższy czas.
Przez cały czas palenia,nie traci swojej intensywności,a pokój pachnie jak owocowa herbatka z dodatkiem czerwonych owoców.
Polubiłam się z tą ciemno czerwoną tartą i coś czuję,że będzie często gościć w moim kominku.

Polubiłyście wosk Cranberry Twist? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.