czwartek, 18 lutego 2016

Moje ulubione sklepy internetowe.

Jeszcze 3 lata temu nie pomyślałabym,że tak polubię zakupy online.
Pod ręką miałam dwie galerie oraz wiele pojedynczych sklepów. Gdy przestałam regularne zaglądać do miasta,zaczęło się internetowe szaleństwo.
Przez okres dwóch lat, przetestowałam już masę sklepów i mam swoje ulubione w których regularnie składam zamówienia.

1.Aros
Numer jeden jeśli chodzi o księgarnie. Mają tam ogromny wybór książek. W sklepie ciągle panują wyprzedaże i promocje,za grosze można kupić nową,świetną powieść.
Dzięki internetowej księgarni moja kolekcja powiększyła się o ponad 40ksiażek.

2.Cocolita
Mam sentyment do tego sklepu. Był jednym z pierwszych,w których kupiłam masę kosmetyków.
Polubiłam go również ze względu na szybkość realizacji zamówienia. Jeśli wybrałam malowidła do godziny 14-16 to paczka była u mnie już następnego dnia rano.
Sklep bardzo szybko się rozwija i w ostatnim czasie wprowadził wiele nowych firm.
Ceny również są niskie,co sprzyja zakupom.

3.Ekobieca
Kolejny sklep,który polubiłam za szybkość wysyłki. Wszystko odbywa się podobnie jak u poprzednika.
Lubię tam zamawiać kosmetyki pielęgnacyjne. Ceny są kuszące,a dostawa bardzo niziutka.

4.Kosmetykizameryki
Następy ulubieniec. W tym sklepie najczęściej kupuję lakiery do paznokci. Od różnorodności kręci mi się w głowie <3
Mają bardzo konkurencyjne ceny oraz produkty,które są niedostępne w innych sklepach.

5.Goodies
Najlepsza strona,jeśli chodzi o woski. Mają ogromny wybór oraz masę rabatów.

6.Dresslink
Ten zagraniczny sklep stał się moim ulubieńcem od pierwszego zamówienia. Polubiłam go ze względu na niską cenę i o dziwo szybki czas dostawy.
Za 15$ kupiłam masę rzeczy,które są naprawdę dobrej jakości.

7.Born Pretty Store
Polubiłam ich biżuterię. Jest efektowna oraz niespotykana. W Polsce nie widziałam podobnej.
Nie jedna osoba zachwycała się naszyjnikami.

Tak prezentują się moje ulubione sklepy :) Właśnie je wybieram najczęściej i zawsze jestem zadowolona z zrealizowanego zamówienia.

Które sklepy należą do Waszych ulubieńców?

Mam małą prośbę. Kochane możecie poklikać w linki? :*

♥ Rzęsy: KLIK
Szczotka:KLIK
Brush:KLIK
Brush:KLIK
dekoracje paznokci: KLIK

♥ Dresslink:KLIK 
♥ $ 0,01 przedmioty: KLIK
♥ pozycji Free Shipping: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.