piątek, 26 lutego 2016

Jak idealnie wykonturować twarz?

Dopiero od dwóch lat konturuję twarz. Zaczęłam od delikatnego różu i rozświetlacza.
Jednak zawsze miałam problem z bronzerem. Nie chciałam wyglądać groteskowo,bo zawsze wydawało mi się że nie nakładam go równo.
Na pomoc przyszedł mi specjalny pędzel dostępny tutaj.
Mowa o Flat Contour Brush Repair Brushes Tools.
Kosztuje 1,49$ i można kupić go w niemal każdym chińskim sklepie internetowym. Swój wybrałam u Dresslink.

Pędzel posiada miękkie,lecz dobrze zbite włoskie o lekko rudawym kolorze. Nie musimy martwić się czy domyjemy go po używaniu. Zawsze nie mogłam doczyścić ich po konturowaniu i nie podobał mi się pomarańczowo brązowy odcień na białych końcówkach.
Mój przyjemniaczek brał kąpiel już 3 razy i nie zauważyłam,aby działo się z nim coś złego. Wygląda tak samo jak na początku. 
Jak można zauważyć skuwka nie jest całkowicie prosta. Jest zakrzywiona,dzięki czemu włosie układa się pod kątem,sprawiając że konturowanie staje się bajką.
Muszę przyznać,że sprawdza się genialnie. Radzi sobie z bronzerem,który nie chciał nabierać się na inne pędzelki. 
Namalowana linia jest cienka i można ją łatwo rozetrzeć przy pomocy Flat Contour Brush.

Teraz konturowanie jest przyjemnością i nie muszę martwić się o ilość nakładanego produktu. 
Jest dobrze wykonany i pomocny.
Pomoże każdej osobie,która ma ochotę na perfekcyjne konturowanie :)
Nie zawiedziecie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.