czwartek, 4 lutego 2016

Księżycowe zaskoczenie

Wczoraj przyszła do mnie nowa dostawa wosków z sklepu Goodies
Wybrałam cztery tarty w tym Moonlight. 
Postanowiłam przetestować nową serię,a że najbardziej spodobał mi się księżycowy aromat, poszedł jako pierwszy do kominka.
Każda tarta pachnie obłędnie,nie mogę się doczekać kiedy przetestuję nowe zapachy.


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu bambusa, nut drzewnych i paczuli.
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/2072-moonlight.html

Ciepły,przyjemny aromat. Połączeniu bambusa i paczuli spodoba się każdemu mężczyźnie. Aromat przypomina mi subtelne męskie perfumy. 
Moonlight zdecydowanie należy do ciekawych zapachów.
Tarta jest idealnie wyważona i mocny aromat paczuli staje się delikatny dzięki bambusowi.
Nie należy od do intensywnych,ciężkich zapachów. 
Musimy poczekać dłuższą chwilę,aby był wyczuwalny. 
Czy mi się podoba? Hmm wosk na sucho pachnie inaczej,przypomina mi dobrej jakości proszek do prania.
Po rozpaleniu nabiera mocy. Na myśl przychodzi mi rześkie,nocne powietrze.
Jest idealny dla osób lubiących mocne,męskie zapachy. Będzie idealny na chłodny wieczór z książką i kubkiem kakao

Jest okej,ale nie podbił moich zmysłów. Oczekiwałam czegoś innego.
Pomimo tego,że zapach sam w sobie jest przyjemny, to czuję się przytłoczona.

Polubiłyście tartę Moonlight? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.