wtorek, 2 lutego 2016

Avon Stardust-piasek w odcieniu Cherry Dazzler

Jeszcze w wakacje dorwałam lakier za około 9zł. Avon zauroczył mnie kolorystyką, najbardziej spodobał mi się czerwony,ponieważ nigdy wcześniej nie widziałam czerwonego piaskowego lakieru.
Firma oferuje nam aż 7 pięknych odcieni,które wyglądają bajkowo.


Lakier z mieniącymi się mikrokryształkami. Idealny na imprezę. Nadaje paznokciom trójwymiarowy efekt pokrywa paznokcie matową warstwą
Jak działa: Kryształkowa formuła nadaje paznokciom matowy, trójwymiarowy efekt o piaskowej fakturze jużw jednej warstwie. Formuła gładko się rozprowadza, równomiernie pokrywając płytkę paznokcia. Jak stosować: Zanurz pędzelek w buteleczce i delikatnie otrzyj końcówkę o jej brzeg, aby usunąć ewentualny nadmiar lakieru. Pomaluj płytkę paznokcia, stosując trzy pociągnięcia pędzelka, najpierw przez środek płytki, a następnie z każdej strony. Poczekaj, aż pierwsza warstwa wyschnie i w razie potrzeby, nałóż drugą. 

Bardzo spodobała mi się buteleczka. Jest kanciasta i przypomina mi oszlifowany kamień szlachetny. Pędzelek standardowy,długi i giętki. Pomimo tego,że nie ma zaokrąglonego końca to malowanie nim jest czystą przyjemnością.
Niestety 12ml buteleczka z malowidłem nie jest do końca wydajna.
Po 4-5 użyciach zniknęła mi 1/3 zawartości,a zawsze maluję jedną warstwę.

Nie mogę również narzekać na konsystencję. Należy do średnio gęstych,kryjących niemal od pierwszej warstwy.
Nie zawiera świecących drobinek jak inne lakiery z tej kolekcji. Plusem jest czas schnięcia.
Nim pomalujemy drugą dłoń, pierwsza jest już gotowa na kolejną warstwę.
Piasek faktycznie jest piaskiem i ma przyjemną,chropowatą strukturę. 
Po skończonym manicurze możemy zauważyć,że lakier nie jest do końca błyszczący. Ma lekko matowe wykończenie,które bez przykrycia bezbarwnym topem brudzi się i nie jesteśmy w stanie go domyć.
Następnym minusikiem jest trwałość. Lakier bez bazy i topu wytrzyma w idealnym stanie tylko dwa dni.
Później możemy zauważyć starte końcówki i odpryśnięcia.

Następnym minusem może być dostępność,ponieważ dostaniemy go u konsultantek Avon za około 10-12zł.

Lakier sam w sobie jest bardzo ładny i używam go często,ale denerwuje mnie trwałość. Chciałabym,aby manicure wytrwał dłużej niż dwa dni.

Jak widać na pazurkach mam jedną warstwę wiśniowego piasku oraz top z Sally Hansen (czerwony brokat).

Znacie piaski firmy Avon?
Co o nich sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.