piątek, 12 lutego 2016

Miła niespodzianka z rana.

Byłam dziś bardzo zdziwiona,ponieważ dostałam paczuszkę,której się totalnie nie spodziewałam.

Przyszła do mnie koperta wypełniona po brzegi od firmy Dresslink.

Myślałam,że będę musiała na nią czekać miesiąc,a tutaj taka niespodzianka.
Zamówienie zostało wysłane 2 lub 3.02 i dotarła wczoraj.
Bardzo szybciutko,patrząc że została wysłana z drugiego końca świata.
Wszystko było dobrze zabezpieczone i nic nie uległo zniszczeniu.
Pod każdym zdjęciem znajdzie się odnośnik do produktów,gdybyście były nimi zaciekawione.

Dresslink jest sklepem internetowym,który znajduje się w HongKongu.
Znajdziecie tam ogromny wybór ciuchów,biżuterii,akcesoriów i innych produktów.
Zdecydowanie jest to jeden z tych sklepów,który ma najniższe bardzo atrakcyjne ceny.
Dodatkowo następnym plusem jest organizacja firmy. Widzimy co się dzieje z naszą paczką od zamówienia do dostarczenia.
Miałam pełen wgląd do tego gdzie się znajduje i kiedy przyjdzie.
Sklep oferuje również wiele produktów już za 0,01$ KLIK
Oraz darmową dostawę KLIK

Ciekawe co wybrałam?
Już bardzo długo kusiły mnie pędzelki. Wybrałam zestaw 10 pędzli.
5 do twarzy oraz 5 do oczu. Do wyboru mamy kilka wersji kolorystycznych, mi akurat najbardziej spodobały się biało złote. 
Pędzle są naprawdę dobrze wykonane,użyłam ich dzisiaj do konturowania twarzy.
Włosie jest mięciutkie i zbite. Nie ma problemów z nakładaniem kosmetyków czy blendowaniem.

Następnie moje małe marzenie. Od dawna chciałam zakupić naklejki wodne,ale nie widziałam ładnych.
Tutaj trafiłam na genialną okazję i za około 3$ kupiłam 50 kartek z ozdobami.
Każdy wzór jest piękny i wyraźny. 
Właśnie użyłam jednej z ozdób do udekorowania hybryd. 
Pomimo tego,że używałam ich pierwszy raz nie miałam problemów z aplikacją.
Zakochałam się w nich od pierwszego użycia.

Kolejne pędzelki. Te wyglądają jak Real Techniques,ale są genialnie wykonana podróbką(?)
Może są to produkty z wadą fabryczną,które nie zostały dopuszczone do sprzedaży?
Ja jednak nie zauważyłam defektów.
Mają miękkie i zbite włoskie,bardzo dobrze nakłada się nimi cienie do powiek.
Dodatkowo etui jest całkiem nieźle wykonane i będę w nim przechowywać pędzle podczas podróży.

Obowiązkowo do koszyka wpadły rzęsy. Chorowałam na nie od dawna,ponieważ mają silikonowy pasek i wyglądają bardzo naturalnie.
Są mięciutkie i dobrze wykonane.
W opakowaniu znajdziemy 10 par. 
Mam nadzieję,że nie będą jednorazowe.

Długo brakowało mi odpowiedniego pędzla do konturowania.
Oczywiście użyłam go jako pierwszego i jestem pozytywnie zaskoczona.
Radzi sobie nawet z moim słabo napigmentowanym bronzerem. 
Dzięki niemu mogę perfekcyjnie wykonturować twarz.

Jestem zadowolona z całego zamówienia oraz obsługi sklepu. 
Pędzelki nie śmierdzą,nie gubią włosia oraz są dobrze wykonane.
Wyglądają porządnie i mam nadzieję,że takie będą.
Polubiłam się z naklejkami i mam ochotę na więcej <3
Z czystym sercem polecam każdy produkt z osobna. 


Lubicie zakupy w takich sklepach? :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.