środa, 18 maja 2016

Słodkości, które nie tuczą? Pomadka o zapachu waty cukrowej.

Bardzo lubię kosmetyki, które pachną jak słodycze. Na promocji w Rossmannie dorwałam pomadkę, która ma nadać kolor i nawilżyć usta. Do wyboru miałam dwa warianty, watę cukrową lub gumę balonową. Jako że posiadam już perfumy o zapachu gumy, skusiłam się na białą cukrową chmurkę.
BALSAM do ust WATA CUKROWA skutecznie pielęgnuje i nawilża delikatny naskórek ust, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości.

Działanie
Zawartość odżywczego miodu oraz bogatego w minerały cukru trzcinowego dba o delikatny naskórek ust, zmiękcza go i zabezpiecza przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

Efekt
Usta odzyskują naturalną gładkość, elastyczność, właściwe nawilżenie i zdrowy wygląd. Delikatny, subtelny różowy odcień oraz cudowny słodki zapach uczyni stosowanie przyjemnym, a TY ZAKOCHASZ SIĘ W NIM OD PIERWSZEJ APLIKACJI.

Stosowanie
Balsam rozprowadzić równomiernie na ustach, czynność powtarzać wg potrzeb. Produkt do całorocznej pielęgnacji.

Balsam zapakowany jest w pudełeczko, więc nikt wcześniej nie miał okazji dotykać naszego produktu.
Sama tubka wykonana jest z miękkiego plastiku, zakończonego jak każdy inny błyszczyk do wyciskania. Dziurka posiada odpowiednią wielkość i wydobywa się z niej średnio gęsty, różowy żel.
Jasnoróżowy odcień posiada świecące drobinki, które na szczęście nie są tak widoczne na ustach. Tworzą ładną poświatę i wargi wyglądają na pełniejsze. Delikatny róż delikatnie barwi usta, a sam efekt nie wygląda słabo i tandetnie. Niestety produkt jest troszkę lepki i nasze włosy mogą przykleić się do błyszczykowej tafli.
Gdy wycisnęłam go pierwszy raz, bez zastanowienia powiedziałam, że czuję watę. Słodki aromat pachnie obłędnie, chociaż po aplikacji nie jest aż tak wyczuwalny.
Używałam go często i jestem w stanie powiedzieć, że nawilża, lecz nie długotrwale. Wargi wyglądają fajnie przez 3-4 godziny, chociaż kolor zjada się po 30minutach.
Czy jestem z niego zadowolona? I tak i nie. Bajerem jest słodki zapach, lecz nawilżanie na średnim poziomie. Na pewno świetnie sprawdzi się latem, gdy zabraknie wiatru i chłodnych dni.
Cena regularna sięga 8-9zł, ja zaś dorwałam go -49% taniej.

Skusicie się na słodką pomadkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.