poniedziałek, 16 maja 2016

Odnalazłam idealny podkład! Lasting Finish Nude 25HR Foundation od Rimmel.



Zawsze chciałam wypróbować podkład od Rimmela, ale kolorystyka mi nie odpowiadała. Najjaśniejszy odcień był o dwa tony za ciemny i klapa. Na promocji w Rossmannie zauważyłam Lasting Finish Nude 25HR Foundation w bardzo atrakcyjnej cenie. Po obniżce wyniósł mnie 16zł, a cena regularna mieści się w granicy 30-35zł.
Nigdy go wcześniej nie miałam, więc była to idealna okazja do testów.
Lasting Finish Nude to długotrwały podkład, który zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej. Podkład posiada lekką formułę, dzięki której cera wygląda świeżo i nieskazitelnie. Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery, przez co łatwo się go rozprowadza. Innowacyjny efekt 'elastycznej warstwy', która pozostaje nienaruszona przez 25 godzin. Delikatna struktura fluidu z nawilżającym serum sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy.

Produkt umieszczony jest w miękkiej tubce, która posiada przeźroczysty element. Możemy monitorować w tej sposób ilość pozostałego podkładu.
Otwór posiada odpowiednią wielkość i wydobywa się z niego odpowiednia ilość dość rzadkiej konsystencji. Najlepiej nie stawiać go na zakrętce, aby nie wylał się nam podczas otwierania.
Ja jednak lubię taką konsystencję, ponieważ z łatwością rozprowadza się po cerze. Można użyć w tym celu pędzla, gąbeczki lub palców i za każdym razem efekt wygląda bajecznie.
Produkt idealnie stapia się ze skórą.
Posiadam odcień 100 Ivory, który jest pozbawiony różowych tonów. Na twarzy wygląda naturalnie, ładnie wyrównuje koloryt i tworzy lekko matowe, satynowe wykończenie. Posiada średnie krycie, które z łatwością można stopniować. Nie tworzy efektu maski, a cera wygląda nieskazitelnie przez cały dzień. Twarz zaczyna się błyszczeć po wielu godzinach, lecz w tak minimalnym stopniu, że możemy odpuścić sobie poprawki.
Uwielbiam go również za fakt, że nie zapycha, nawet gdy używamy go codziennie. Na szczęście nie roluje się jak niektóre fluidy. Często zmieniam kremy i za każdym razem podkład wygląda identycznie.
Moim zdaniem jest to idealny podkład na lato, bo zawiera filtr ochronny, który będzie nas chronił przed słońcem.
Zdecydowanie trafiłam w 10 i od teraz jest to mój must have każdego makijażu. Nigdy nie byłam tak zadowolona z odpowiedniego produktu.

Znacie go? Może także go lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.