piątek, 20 maja 2016

Zabiegi urodowo kosmetyczne, których nigdy nie chcę wypróbować.

Znalazłam chwilę czasu i całkowicie spalona przez słońce, przychodzę z nowym postem.
Opowiem wam o zabiegach urodowych, które nigdy mnie nie pociągały na tyle, aby je wypróbować.
Zawsze jestem ostrożna przy wyborze, aby potem nie żałować. Muszę upewnić się, że są warte swojej ceny i z chęcią je wtedy przetestuję.

Na co nigdy się nie zdecydowałam?
Przedłużanie, zagęszczanie rzęs- fakt efekt bardzo mi się podoba, ale sama bym się nie zdecydowała. Mam bardzo wrażliwe oczy i obawiam się kontaktu z klejem, chociaż wiem, że są przystosowane dla alergików.
Wolę raz na jakiś czas dokleić zwykłe rzęsiska, ponieważ makijaż noszę 2-3razy w tygodniu. Na co dzień nie noszę wachlarza rzęs, jedynie na duże imprezy.
Niestety cena przedłużania jest dość wysoka, a w okolicy nie mam zaufanej kosmetyczki.

Keratynowe prostowanie włosów- tutaj także cena przyczyniła się do braku zainteresowania. Włosy długie po pas i gęste na 14cm kosztowałyby krocie, a efekt nie jest pewny.
Poza tym lubię u siebie kręcone, naturalne włosy. W wyprostowanych wyglądam słabo.
Znalazłam opinię, że włosy są również bardzo przyklapnięte i przetłuszczają się o wiele szybciej.

Solarium- jestem blada cały rok. Jeśli się opalam, to na czerwono. Dwa dni pracy w słońcu, a ja wyglądam jak po tygodniu w tropikach. Opalenizna jest piękna, ale nie u mnie. Mam również sporo znamion, których nie chciałabym wystawiać na promieniowanie w solarium.

Makijaż permanentny- na szczęście mam ciemną oprawę oczu i nie muszę decydować się na ten zabieg. Niezaprzeczalnym plusem jest trwałość i perfekcyjny wygląd przez wiele lat. Mnie jednak przeraża proces gojenia i tatuowania.
Moje kreski może i nie są idealne, ale lubię używać kolorowych produktów do ich malowania. Znudziłby mi się jeden odcień noszony przez kilka lat.

Henna- dacie wiarę, że nigdy nie próbowałam przyciemnić brwi? Chyba za dużo napatrzyłam się na nauczycielkę, która miała brwi jak sowa.

Opowiedziałam o kilku ulepszeniach, które do mnie nie przemawiają. Może później napiszę o zabiegach, które chcę wypróbować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.