czwartek, 11 lutego 2016

Silikonowa szczoteczka do twarzy za grosze

Jeżyka,a raczej silikonową szczoteczkę kupiłam w drogerii KosmetykizAmeryki.
Niestety produkt jest obecnie niedostępny,a chciałam kupić ją na zaś. 
Szukałam czegoś przyjemnego do mycia twarzy,a niektóre szczotki powalały ceną.
Moją kupiłam za ok.3zł i używam jej już ponad 3miesiące.
Jest to wielofunkcyjne urządzonko,które można użyć do masażu,mycia oraz peelingu.

Szczoteczka zapakowana była w papierowy kartonik z przeźroczystą,plastikową ochronką.
Kształtem przypomina łezkę i jest niezwykle wygodna w obsłudze.
Palce przekładamy pod spód "uśmieszku" i trzymamy za mały uchwycik.
Silikonowy jeżyk nam nie ucieknie i pasuje idealnie do każdego kształtu dłoni.
Jak widać,moja mała przyjaciółka posiada wiele masujących wypustek o tej samej długości.
Pomimo wielu igiełek,nie mam problemu z czyszczeniem jej. 
Wszystkie zanieczyszczenia i pozostałości po żelach i peelingach,znikają pod ciepłą wodą.

Na sam środek myjki nakładam żel/pelling,a następnie wykonuję kilkuminutowy masaż.
Okrągłymi ruchami myję całą twarz i dzięki dziubkowi,mogę dotrzeć do każdej części buzi.
Jest to genialne wyjście jeśli tak jak ja, nie lubicie używać peelingu przy pomocy dłoni (zawsze potem mam problem z domyciem drobinek).
Dzięki wypustkom,każdy produkt pieni się dwa razy lepiej,a skóra zyskuje dzięki regularnemu masażowi.
Z każdym dniem miałam wrażenie,że ta staje się coraz bardziej napięta,zdrowsza i promienna.
Bez dwóch zdań poprawia się ukrwienie.
Uwielbiam ten gadżet,ponieważ po każdym myciu cera pozostaje oczyszczona,miękka i jędrna.
Zaskórniki zmniejszyły się do minimum i przestałam mieć problem z czarnymi kropeczkami w okolicy nosa.

Po kilku miesiącach "ciężkiej pracy" tj. używania rano i wieczorem, myjka nie straciła swojego kształtu,sprężystości czy igiełek.
W dalszym ciągu wygląda tak samo jak na początku.
Wypustki są delikatne i uważam,że może używać ich każdy bez względu na rodzaj cery.

Czego używacie do mycia?
Gąbeczek,myjek czy może specjalnych szczoteczek? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.