niedziela, 15 maja 2016

Przyjemnie gładkie usta w kilka minut. Vaseline Lip Therapy- Cocoa Butter.

Na promocji w Rossmannie dość popłynęłam i kupiłam wiele nowych kosmetyków. Wśród nich była wazelina firmy Vaseline.
Już długo na nią polowałam, ale szkoda mi było 10zł, ponieważ nie wiedziałam, czy się sprawdzi.
Na wyprzedaży jednak zgarnęłam ją za 5zł, więc cena całkiem przyjemna.
Balsam do pielęgnacji ust z masłem kakaowym. Kakao masło shea oraz pro witamina E nada ustom odpowiednie nawilżenie, miękkość i gładkość. Balsam zapobiega wysuszeniu skóry ust.

Skład: Petrolatum, Theobroma Cacao, Seed Butter, Aroma, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Cinnamate, Limonene.

Wazelinka zapakowana jest w papierowe opakowanie i mamy pewność, że nikt wcześniej nie dotykał naszego balsamu. Na papierze znajdziemy wszelkie informacje o balsamie.
Sam produkt znajduje się w metalowym słoiczku, poręczne opakowanie zmieści się w każdej torebce. Design prosty, ale przyjemny dla oka. Przypomina mi małe ciasteczka makaroniki.
Aplikacja na usta jest całkiem przyjemna, ponieważ kosmetyk ma fajną, miękką konsystencję. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak miękką wazeliną, swoją strukturą przypomina mi galaretkę.
Bez trudności można nabrać ją na palec lub zrobić dziubek i posmarować usta.
Produkt pozostaje na wyczuwalny przez dłuższy czas i jedynym minusem jest to, że gdy nałożymy za dużo balsamu, ten lub lekko spłynąć. Jednak to nie problem, bo mała ilość potrafi świetnie zadbać o spierzchnięte wargi. Znikają wszelkie podrażnienia i pęknięcia.
Muszę wspomnieć również o cudownym, kakaowym zapachu. Dosłownie zakochałam się w aromacie, który czujemy po nałożeniu.
Ogólnie jestem zadowolona z mojego balsamu. Świetnie nawilża, a wargi są nieziemsko gładkie.
Radzi sobie również ze skórkami, które są moim utrapieniem.
Pomijając niehigieniczną aplikację, bardzo polubiłam to małe cudo. U mnie sprawdził się w 100% i pewnie sięgnę po kolejne opakowanie.
Do wyboru mamy jeszcze klasyczną, różaną i aloesową wazelinę. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Znacie te małe wazelinki?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.