środa, 17 lutego 2016

Dlaczego warto wybrać się do fryzjera?

Pomysł na post przyszedł mi na myśl zaraz po wizycie u fryzjera.
Podcięłam blisko 10cm,ale czuję się zadowolona z tej małej metamorfozy. Chciałam skrócić je jeszcze bardziej,ale było mi już szkoda. 
Włosy od razy wyglądają lepiej,a ja czuje się pewniej ponieważ fryzjerka pochwaliła moje pasma.
Teraz prezentują się lekko i mogę zacząć miesięczną kurację z suplementami.

Czy Was też skręca gdy ludzie zachwycają się długimi,ale mega zniszczonymi włosami?
Co jest ładnego w nich,które są zniszczone już na wysokości łopatek?

Dlaczego warto obcinać końcówki?

1.Wygląd
Oczywiście zniszczone końce rzucają się w oczy szczególnie u osób,które posiadają ciemne włosy.
Białe rozdwojone włosy wyglądają słabo. Lepiej obcinać je na bieżąco co miesiąc,niż od razu 10 czy 15cm.
Taka ciekawość. Dlaczego fryzjer obcina więcej włosów niż powinien? 
Osoba zajmująca się pasmami na codzień,widzi dokładnie w jakim stanie są włosy. 
Aby wyglądały zdrowo,musi obciąć zdecydowanie więcej niż zażyczył sobie klient.
Chce również zadowolić każdego i sprawić,że fryzura będzie układała się lepiej niż poprzednio.

2.Zapuszczanie
Co końcówki mają do zapuszczania? Okazuje się,że bardzo dużo! 
Jeśli zlekceważymy zniszczenia,włosy zaczną się wykruszać. Mimo przyrostu, te będą coraz krótsze ponieważ końcówki będą się kruszyć coraz wyżej.

3.Cudowne produkty,naciąganie na zakup.
Jestem tego świadoma,że mimo regularnej i odpowiedniej pielęgnacji nie skleję końcówek.
Nie dajmy się naciągać na takie bajery. 
Lepiej kupić porządny preparat zabezpieczający włosy i stosować go od samego początku.

Macie swoje ulubione olejki,które zabezpieczają pasma? :)
Jak często chodzicie do fryzjera? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.