poniedziałek, 4 lipca 2016

Truskawkowelove? Owocowy wosk od Yankee Candle.

U mnie już dawno po truskawkowym sezonie, więc pozostał mi jedynie słodki aromat białej tarty. Czerwone owoce są jednymi z ulubionych i bardzo ubolewam nad tym, że mogłam się cieszyć nimi niecały miesiąc.
Najbardziej smakują mi koktajle, więc ten zapach jest idealnie stworzony dla mnie.
O zapachu:
Mimo że ich przygotowanie zajmuje dosłownie chwilę – smakują lepiej niż najbardziej pracochłonne desery. Świeże truskawki przykryte grubą warstwą słodkiej, kremowej śmietany to prawdziwe delicje – chóralnie zapowiadające nadejście ciepłego lata i zwiastujące czas wielkich, wakacyjnych podbojów. Niestety, ten zbudowany z owoców i mlecznego dodatku deser ma jedną wadę – można się nim delektować zaledwie przez chwilę. Z myślą o łasuchach uwielbiających połączenie śmietany i truskawek powstała kompozycja Strawberry Buttercream – zaklęta w pachnącym wosku esencja i dostępna przez cały rok nuta letnich smakołyków.

Tartę zamówiłam w sklepie Goodies za 8zł. Można dostać je również stacjonarnie, chociaż jest problem z dostępnością limitowanych produktów.
Zapach zarówno na sucho, jak i po rozpaleniu posiada identyczną nutę.
Otula nas przyjemny aromat słodkich truskawek z dodatkiem pysznej waniliowej śmietanki. Wosk kojarzy mi się z cukierkami Alpenliebe, które pamiętam z dzieciństwa.
Produkt jest idealnie zrównoważony i nie przytłacza nawet podczas dłuższego palenia. Jedynym minusem jest fakt, że dość szybko traci swoje olejki aromatyczne. Świetnie sprawdzi się w małych pomieszczeniach, lecz w dużych będzie niewyczuwalny.
Ogólnie biała tarta niezmiernie przypadła mi do gustu, lecz wadą jest wspomniana trwałość. Pomimo uroczego zapachu, nie wybiorę jej ponownie.

Co o niej sądzicie?

1 komentarz:

  1. Lubiłam te woski bardzo ale czasami trafiałam na mniej intensywne zapachy np. masło shea nie dawało takiego intensywnego zapachu, jak np ten truskawkowy. Później już tak się przyzwyczaiłam do zapachów w domu, że prawie ich nie czułam i potrzebowałam czegoś bardziej intensywnego. Z ciekawości kupiłam zestaw kominek z kadzidełkami na https://backflow.pl/zestawy-kominek-kadzidelka/. To taka nowość dla mnie nigdy nie widziałam takich kominków i kadzidełek w kształcie stożka. Jak się okazało był to strzał w 10! kominek wygląda, jak mała rzeźba wiele osób nie wiedziało, że jest to kominek (mam Buddę), a zapachy z kadzidełek stożkowych są bardzo przyjemne i bardziej intensywne niż woski Yankee. Warto sobie przetestować, ja kupiłam ostatnio koleżance na parapetówkę taki kominek i była bardzo zadowolona z prezentu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.