wtorek, 19 lipca 2016

#1 Genialne kosmetyki, które kosztują mniej niż 10zł.

Co jakiś czas na moim blogu pojawia się nowa seria. Lubię urozmaicenie i nie samymi recenzjami żyje blogerka. Postanowiłam co jakiś czas, napisać o 5 kosmetykach, które kosztują mniej niż 10zł i są warte uwagi. 
Osobiście takie posty i filmiki bardzo mnie interesują, ponieważ za grosze możemy dorwać naprawdę świetne malowidła. 

Co znajdzie się w moim zestawieniu?

Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator- jeden z tańszych i ciekawszych produktów. Posiada piękny, szampański odcień, a na skórze tworzy efekt tafli. Kosztuje około 8-9zł i można spotkać go w Rossmannie.

Odcień jest na tyle uniwersalny, że pasuje zarówno do jasnej, ciemnej, ciepłej czy chłodnej tonacji. 

Lakier do paznokci NYC- firmę poznałam już w zeszłym roku i używałam lakierów bardzo często, lecz teraz stawiam na hybrydy. Produkty NYC posiadają przyjemną pigmentację, genialną trwałość oraz piękną paletę barw. Można dostać je on-line za 3-4zł. Cena niska, a jakość wysoka. 

Matowa pomadka Bell- chyba nie muszę ich przedstawiać, bo niczym fala, masa recenzji zalała całą blogosferę. Firma Bell wprowadziła cudowną serię Moroccan Dream, która zawiera 6 odcieni. 
Uważam, że produkt posiada mocną pigmentację, niską cenę (8zł), a nakładanie na usta jest prawdziwą przyjemnością.

Mgiełka do ciała Tutti Frutti- swego czasu można ją było dostać w Biedronce, ale zauważyłam, że są dostępne również w sklepach internetowych. Ta duża buteleczka wyniosła mnie tylko 9,99zł. Produkty TF cechują się tym, że posiadają uzależniający, piękny aromat. Zapach idealnie nadaje się na cieplejsze dni, ponieważ nie przytłacza swoją mocą. 

Tusz do rzęs Wibo Extra Lashes- kupiłam go przypadkowo i polubiłam. Kosmetyk nie skleja rzęs, nie kruszy się oraz nie odbija na powiece. Efekt pogrubienia i podkręcenia jest zadowalający, a do tego niska cena (8-9zł). Używam ich od ponad roku i uważam, że są warte uwagi.

Jestem ciekawa, czy również lubicie moich "wybrańców" i co o nich sądzicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.