czwartek, 21 lipca 2016

Elegancki manicure dla fanów Harrego Pottera.

Paznokcie należą do mojej siostry Weroniki. W grudniu skończy 15 lat i od 2-3 miesięcy sama robi sobie hybrydy. Ma swoją ulubioną serię barw i zawsze stawiała na urocze, dziewczęce pastele.
Tym razem szukała inspiracji w ulubionej sadze, mowa tu o Harrym Potterze.
Moim zdaniem zdobienie wyszło subtelnie, elegancko, a zarazem każdy fan magii, będzie wiedział, o co chodzi w namalowanym symbolu.
Do wykonania paznokci, Wera wykorzystała lakiery firmy ArtVital. Biały o numerze 18 oraz złoty brokat 164. Firma wprowadziła ogromną gamę kolorystyczną, więc każda z nas znajdzie idealny odcień.
Jak już wcześniej pisałam, hybrydy są tanie, bo kosztują 4,95-5zł i można dostać je w sklepach kosmetycznych i internetowych.
Mają genialną pigmentację i imponującą trwałość. Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona i przekonana, że nie warto wydawać dużych sum, aby mieć piękny manicure.

Mam nadzieję, że podobają się wam pazurki młodej, bo chcę, aby częściej je pokazywała.
Może stworzę serię dla młodzieży? Weronika na bank będzie pokazywała proste zdobienia, które każda nastolatka będzie mogła odtworzyć.

Kto jeszcze uwielbia Harrego i świat czarodziejów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.