środa, 10 sierpnia 2016

#3 GENIALNE KOSMETYKI, KTÓRE KOSZTUJĄ MNIEJ NIŻ 10ZŁ.

Dzisiejszy dzień zaliczam do produktywnych, ponieważ zrobiłam wiele zdjęć. Z pogodą bywa różnie, dlatego też wolę się ubezpieczyć. Podczas wyciągania nowości, postanowiłam wybrać kilka produktów, które kosztują grosze, a są warte uwagi. Lubię szperać w drogeriach i wynajdywać perełki, ponieważ od tego jest mój blog. Opowiadam na nim o tanich produktach, które zresztą polecam w 99%.
Tak więc zapraszam na post o piątce, kosmetycznych bohaterów.

Peeling Gel BeBeauty- kosztuje tylko 4,99zł i można dostać go w Biedronce. Używam go od wielu lat, ponieważ skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Produkt dedykowany jest dla osób posiadających tłustą i mieszaną cerę. Małe drobinki z łatwością oczyszczają cerę z nadmiaru sebum i suchego naskórka. Kosmetyk nie podrażnia, nie uczula i nie wysusza.
Mgiełki Avon- ich cena waha się w granicy 6-8zł. Jestem już do nich przyzwyczajona i zawsze znajdą miejsce w mojej kosmetyczce. Posiadają ciekawe zapachy i całkiem porządną trwałość. Aktualnie używam tej o aromacie kwiatu pomarańczy.
Cuticle Remover Manhattan-kupiłam go w sklepie Kosmetykizameryki za 3,99zł. Długo szukałam produktu, który zmiękczy moje skórki. Używam go już od ponad pół roku i pozostało mi jeszcze 2/3 buteleczki. Remover skutecznie pomaga mi w usuwanie suchych skórek, które szpecą moje paznokcie. 
Maska liftingująco-kontrastowa Bania Agafii- mazidło kosztuje 6-8zł i można kupić je on-line lub w sklepach stacjonarnych zawierających rosyjskie kosmetyki. Potrzebowałam mocnego nawilżenia, ponieważ słońce przesuszyło moje policzki i czoło. Nałożona na 15minut potrafi zdziałać cuda. Cera nabiera zdrowego blasku, jest nawilżona i ukojona. 
Chusteczki do demakijażu  Classic Care-kupione w Kauflandzie za niecałe 2złote. Jestem ich wielbicielką, ponieważ z łatwością usuną makijaż. Jest to wygodna i szybka alternatywa dla leniuchów lub podróżników. Używam ich zawsze, gdy nie mam siły na płyn micelarny. Chusteczki nie podrażniają i mam pewność, że cera będzie oczyszczona.

Już powoli szykuję nowych faworytów, których umieszczę w moim rankingu.
Znacie podanych ulubieńców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.