czwartek, 11 sierpnia 2016

Jak świętowałam urodziny? Najlepszy prezent dla włosomaniczki.

Ostatnio obchodziłam swoje 22 urodziny i sprawiłam sobie mały prezent. Lubię praktyczne podarki, które mogę mi się przydać. Zazwyczaj wybieram kosmetyki, które zdenkowałam lub chcę przetestować. Aktualnie pozostałam bez masek i balsamów do włosów i koniecznie musiałam nadrobić braki.
Dotychczas miałam tylko okazję używać kleju do rzęs Ardell i pomadki Golden Rose, więc zapowiada się masa nowych recenzji.
Holika Holika Pig-Nose Clear Blackhead- firma HH stała się dość popularna. Jest to azjatycka marka, która produkuje doskonałe kosmetyki. Zamówiłam platerek na nos, który ma oczyścić go z wszelkich zaskórników oraz suchych skórek. Kosztował 4,90zł.
ARDELL LashGrip Strip Adhesive Clear Klej do Rzęs Przezroczysty- moim zdaniem jest lepszy niż popularny i wychwalany DUO. Ma lepszą konsystencję i szybciej zastyga. Jest równie trwały i tańszy niemal o połowę. Za tubkę kleju zapłaciłam tylko 13,90zł.
Golden Rose Matte Crayon Lipstick- tym razem zdecydowałam się na odcień o numerku 10. Piękny, zgaszony i chłodny róż. Posiadam już 11, która wpada w czerwień i zdecydowanie przypadła mi do gustu. Kredka jest trwała oraz posiada imponującą pigmentację. Pomadki można kupić w wielu drogeriach za około 11zł.
Kallos Maska do Włosów BIOTIN - to właśnie ona była sprawcą całego zamówienia. Jeszcze nie spotkałam jej stacjonarnie, dlatego wybrałam się do wirtualnej drogerii Cocolita. Skusiłam się na nią, ponieważ jest przeznaczona do cienkich, słabych i matowych włosów. Moje są niestety cienkie i potrzebują biotyny, która nada im objętości. Bardzo lubię je za dużą pojemność i niską cenę. Kto nie skusi się na produkt za 10-11zł?
Przyszła pora na balsamy do włosów, posiadam już niebieski i spisuje się naprawdę dobrze, dlatego też chciałam przetestować pozostałe warianty.
Receptury Babuszki Agafii Rokitnikowy Balsam- skusiłam się na niego, dlatego że ma nawilżać i odżywiać. Latem takie produkty są wręcz niezastąpione. Cena wszystkich mazideł nie przekraczała 6zł.
Receptury Babuszki Agafii Jałowcowy Balsam- jesienią moje pasma są osłabione. Jałowcowy balsam odpowiada za wzmocnienie cebulek oraz zapobiega wypadaniu włosów. Produkt podobno stymuluje ich wzrost oraz ułatwia rozczesywanie. Wszystkiego jednak dowiemy się po wielu testach.
Receptury Babuszki Agafii Balsam do Włosów Cytryniec Chiński- ten zaś zapewnia blask i elastyczność. Posiada właściwości tonizujące i odżywcze, czyli coś, co lubię.

Jak widać, uzupełniłam zapasy i wystarczy mi ich na kilka miesięcy. Osobiście wolę w jednym miesiącu wydać więcej i zaoszczędzić w nadchodzących. Przeważnie sprawdza się to w 100%.
Co myślicie o zakupach on-line?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.